Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Leuk zwembad, maar het water was vies. De kamer had een vieze geur en vloer was vuil. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er is ook heel wat parkeerruimte aan het hotel. De foto’s van het hotel zijn zeker niet meer recent, verouderd hotel.

Datum van verblijf: april 2018
Todd A, General Manager van Best Western Inn at Palm Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Bedankt voor uw beoordeling en ik hoop dat u een goede reis naar de VS hebt gehad

Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden dit een fijn hotel. Het personeel was erg vriendelijk en de kamer was schoon en netjes. De badkamer was waarschijnlijk pas gerenoveerd. Wij hadden helaas wel een kamer met uitzicht op een muur en airco's. Het zwembad en de spa waren super lekker!

Datum van verblijf: oktober 2017
Todd A, General Manager van Best Western Inn at Palm Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2017

Thank you for your nice words. We hope to see you real soon

Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kamer is erg donker en oud, maar was oke. Zwembad was vies en onverzorgd. Dode muis lag aan de rand van het zwembad geduurde ons verblijf. Rommel in de tuin van het het hotel. Foto's zijn genomen in zeer gunstige omstandigheden met speciale lens. Ontbijt in de buitenlucht onder een overkapping, als je geluk had. Don't go there.

Datum van verblijf: augustus 2017
Todd A, General Manager van Best Western Inn at Palm Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

I am so sorry for our mishaps

Beoordeeld op 5 augustus 2017

Eind maart hebben we hier een nacht verbleven. We waren een beetje aan de vroege kant, dus onze kamer was nog niet gereed. Toen we onze kamersleutel kregen was het eerst even zoeken. De kamer was redelijk naar achteren weggestopt. In het algemeen is het een prima kamer voor een nacht. Voor een langer verblijf zou ik toch weer terug gaan naar het HardRock Hotel.

Datum van verblijf: maart 2017
Todd A, General Manager van Best Western Inn at Palm Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Dank je

Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel met best een grote kamer. Airco, frigo, microgolf, kluisje en tv aanwezig.

Zwembad is verzorgd.

Ontbijt word buiten bij het zwembad gedaan, geen groot buffet maar wel lekker.

Op enkele minuten rijden van het centrum.

Zeer centraal gelegen.

Datum van verblijf: juli 2017
Todd A, General Manager van Best Western Inn at Palm Springs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Thank you