Renaissance Palm Springs Hotel(Palm Springs)
  • Restaurant
Colony Palms Hotel(Palm Springs)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 266 per nacht.

Ace Hotel and Swim Club(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 234 per nacht.

Caliente Tropics Resort(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

Hilton Palm Springs(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 144 per nacht.

Hotel Zoso(Palm Springs)
Gratis annuleren tot 01/08
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

The Saguaro Palm Springs(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis parkeren
Santiago Resort(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
12 november 2016 beoordeeld

Gezellig hotel en propere kamers. één van de betere best western op onze roadtrip. zwembad ook netjes onderhouden en aan de receptie vriendelijk personeel. ontbijt was simpel maar lekker. tegenover hotel lekker visrestaurant

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2016

Dear usaroadtrip2016, Thank you for your nice comments regarding your recent visit to our downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free wifi, parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM

20 oktober 2016 beoordeeld

In 2014 waren we hier ook al voor 1 nacht en dit keer verbleven we er 2 nachten omdat we 1 dag lekker bij het zwembad wilden liggen en dat hebben we ook gedaan om half 9 s'morgens lagen we er al zo warm was het toen al eerst in de jacuzzi en daarna even bijkomen van de dagen die we al hadden gehad.We hebben hier ook lekkere cocktails besteld de kamer was weer geweldig en het personeel ook
Het ontbijt is echt super je kan een omelet bestellen met alles erop het enige vonden wij dat de airco te koud stond in de ruimte wij waren er al om 7 uur dus buiten zitten was geen optie voor ons dus airco kan iets lager

Kamertip: Alle kamers liggen goed denk
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear Missholiday8, Thank you for your comments regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free wifi, free parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

21 september 2016 beoordeeld

Dit hotel heeft een gezellige sfeer. Er is een mooie tuin met een fijn zwembad (warm water door de hoge omgevingstemperatuur). Prima en schone kamer. Het ontbijt was inclusief en prima. Alleen heel humeurig personeel bij het ontbijt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2016

Dear elfje2014, Thank you for your nice comments regarding your recent visit our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free parking, free wifi and a complimentary Hot American Breakfast for guests to enjoy. Again, Thank you and Happy Travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zodra ik het heb ingecheckt was ik in de vakantie stemming. Goede kamers, geweldige tuin met zwembad, bar, rokerstuin, en heel veel leuke hoekjes. Prima ontbijt en de ligging is ook super, op loopafstand van de hoofdstraat.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear Cristel 5, Thank you for your kind words regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, superior customer service and a wonderful Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgt hotel, met schone kamer. Bed was goed, heb lekker geslapen. Hoewel ik hier slechts 1 nacht heb verbleven, toch een prima indruk van gekregen.
Ontbijt is prima verzorgt, met ei op maat voor je klaar gemaakt.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Dear Hcuppen, Thank you for your nice comments regarding your recent stay at our Best Western Plus Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest rooms, free wifi, free parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM