“Prima hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Best Western Plus Las Brisas Hotel
Beoordeeld als nr. 16 van 75 hotels in Palm Springs
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier aan het eind van onze rondreis een aantal nachten verbleven om nog wat te relaxen. Dat is helemaal goed gekomen! Gratis upgrade naar kamer met jacuzzi gekregen. Ontbijt beter dan alle voorgaande hotels/motels. Verse omeletten en fruit te krijgen. Hele dag lekker water met vers fruit smaak te krijgen.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2017

Dear Radmer R., Thank you for your nice comments regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, superior customer service, updated guest amenities, free wifi, parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

12 november 2016 beoordeeld

Gezellig hotel en propere kamers. één van de betere best western op onze roadtrip. zwembad ook netjes onderhouden en aan de receptie vriendelijk personeel. ontbijt was simpel maar lekker. tegenover hotel lekker visrestaurant

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2016

Dear usaroadtrip2016, Thank you for your nice comments regarding your recent visit to our downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free wifi, parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM

20 oktober 2016 beoordeeld

In 2014 waren we hier ook al voor 1 nacht en dit keer verbleven we er 2 nachten omdat we 1 dag lekker bij het zwembad wilden liggen en dat hebben we ook gedaan om half 9 s'morgens lagen we er al zo warm was het toen al eerst in de jacuzzi en daarna even bijkomen van de dagen die we al hadden gehad.We hebben hier ook lekkere cocktails besteld de kamer was weer geweldig en het personeel ook
Het ontbijt is echt super je kan een omelet bestellen met alles erop het enige vonden wij dat de airco te koud stond in de ruimte wij waren er al om 7 uur dus buiten zitten was geen optie voor ons dus airco kan iets lager

Kamertip: Alle kamers liggen goed denk
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear Missholiday8, Thank you for your comments regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free wifi, free parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

21 september 2016 beoordeeld

Dit hotel heeft een gezellige sfeer. Er is een mooie tuin met een fijn zwembad (warm water door de hoge omgevingstemperatuur). Prima en schone kamer. Het ontbijt was inclusief en prima. Alleen heel humeurig personeel bij het ontbijt.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2016

Dear elfje2014, Thank you for your nice comments regarding your recent visit our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest amenities, free parking, free wifi and a complimentary Hot American Breakfast for guests to enjoy. Again, Thank you and Happy Travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zodra ik het heb ingecheckt was ik in de vakantie stemming. Goede kamers, geweldige tuin met zwembad, bar, rokerstuin, en heel veel leuke hoekjes. Prima ontbijt en de ligging is ook super, op loopafstand van de hoofdstraat.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Dear Cristel 5, Thank you for your kind words regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, superior customer service and a wonderful Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed verzorgt hotel, met schone kamer. Bed was goed, heb lekker geslapen. Hoewel ik hier slechts 1 nacht heb verbleven, toch een prima indruk van gekregen.
Ontbijt is prima verzorgt, met ei op maat voor je klaar gemaakt.

Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
Sal R, Manager van Best Western Plus Las Brisas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Dear Hcuppen, Thank you for your nice comments regarding your recent stay at our Best Western Plus Las Brisas Hotel. Management and staff take great pride in providing beautiful hotel grounds, updated guest rooms, free wifi, free parking and a complimentary Hot American Breakfast for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels! Sal Rodriguez, AGM

3 september 2016 beoordeeld

Best Western Plus Las Brisas, 222 S indian Canyon drive Palm Springs. Een mooi en sfeervol hotel, midden in het centrum van Palm Springs. De kamer is incl. ontbijt, gratis parkeren en internet. Het ligt op 3 minuten lopen van winkels en restaurants en de walk of fame in Palm springs. Er is gratis wifi, en buitenzwembad met hottub. De kamer is netjes en heeft een koelkast en koffiezetapparaat en een zithoek. Bij het zwembad is ook een gezellige bar voor hapjes en drankjes, een zonneterras en een tuin met fonteinen. Bij het ontbijt is er veel keus. De kamer was netjes, schoon en ruim. Bij inchecken kun je vragen om een lijst met restaurant tips, dit hotel biedt zelf ook diner opties in het restaurant La Cantina, maar het is leuker om in het centrum van Palm springs te gaan eten. Er zijn daar genoeg opties en het is er erg gezellig en knus. Palm Springs heeft een eigen walk of fame, vergelijkbaar met de sterren op hollywood boulevard in Los Angeles. Ook is er bij het hotel een zonneterras met zwembad.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde alleen

Dear Yvon D., Thank you for your nice comments regarding your recent visit to our Downtown BW PLUS Las Brisas Hotel. Management and staff make every effort to provide superior customer service and provide the best amenities for all guests to enjoy. Again, thank you and Happy Travels from all the staff at Las Brisas! Sal Rodriguez, AGM

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Palm Springs bekeken
Hilton Palm Springs
nr. 15 van 75 in Palm Springs
1.418 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Plus Las Brisas Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Plus Las Brisas Hotel

Adres: 222 S Indian Canyon Dr, Palm Springs, Greater Palm Springs, CA 92262-6618 (Voorheen BEST WESTERN PLUS Las Brisas Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Californië > California Desert > Greater Palm Springs > Palm Springs
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Palm Springs
Nr. 12 zakenhotel in Palm Springs
Nr. 15 romantisch hotel in Palm Springs
Prijsklasse: € 124 - € 289 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Best Western Plus Las Brisas Hotel 3*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Plus Las Brisas Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Las Brisas Best Western
Best Western Palm Springs
Best Western Las Brisas Palm Springs
Palm Springs Hotel Las Brisas
Palm Springs Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?