Renaissance Palm Springs Hotel(Palm Springs)
Renaissance Hotels
  • Restaurant
Best Western Plus Las Brisas Hotel(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ace Hotel and Swim Club(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Colony Palms Hotel(Palm Springs)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 276 per nacht.

Caliente Tropics Resort(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Hilton Palm Springs(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

The Saguaro Palm Springs(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Zoso(Palm Springs)
Gratis annuleren tot 25/07
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 156 per nacht.

• Gratis parkeren
Santiago Resort(Palm Springs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 186 per nacht.

27 september 2017 beoordeeld

We hebben enorm uitgekeken naar ons verblijf in Palm Springs. Even heerijk relaxen na veel wandelen. Rond 13:00 uur arriveerde we bij het Hotel. Na een vriendelijke ontvangst en felicitaties aangezien het onze huwelijksreis betrof konden we helaas nog niet inchecken, maar dit gaf niet aangezien er in het stadje iets verder op genoeg te doen is. Na een uurtje keerde we terug en konden we naar onze kamer. Ze lopen mee naar je kamer en dit maakt het heel persoonlijk. Wij waren zeer verrast aangezien we een mooie suite kregen. De suite had een aparte slaapkamer, zit gedeelte en een mooie badkamer. Na een tijdje vol ongeloof in de suite te hebben gestaan zijn we heerlijk gaan relaxen aan het zwembad. Er is een mooie drankenkaart aanwezig. Wij hadden een heerlijke Miraval besteld en geproost op het fantastische verblijf. Bij de receptie zijn 24 uur lang lekkernijen, water, koffie en thee te halen.

Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid. En de super service het gehele verblijf.

Wij zouden hier graag nogmaals verblijven.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so happy that you enjoyed staying with us during your honeymoon and that your stay was special! Please come see us again next time you are in Palm Springs. Don't forget to book directly with the hotel so we can give you a repeat guest discount!

31 augustus 2017 beoordeeld

The Palm Springs Hotel is een klein modern hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer is modern ingericht. Badkamer heeft een heerlijke stortdouche. Het zwembad is 24 uur open maar nooit druk. Ontbijt is niet mogelijk. Gratis parkeren en goede Wi-Fi. Super relaxed hotel!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Thank you for taking the time to leave us such a nice review. We hope to see you again next time you return to Palm Springs!

19 november 2016 beoordeeld

Wij hebben een heerlijke dag gehad in dit mooie hotel. Relatief dicht bij het centrum maar de sfeer bij het zwembad is fijn. De kamers zijn schoon en modern ingericht. Eigenlijk geen nadelen ondervonden bij dit hotel.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Thank you for taking the time to review our hotel. We hope to see you again next time you visit Palm Springs.

1 september 2015 beoordeeld

Mooi kleiner hotel aan de rand van het centrum. Parkeergelegenheid aanwezig. Heerlijk zwembad met ligbedden en aparte zitjes. Ook zitgelegenheid buiten bij de kamers. Alles is prachtig ingericht, uiterst vriendelijk en attent personeel. De kamers zijn strak en modern ingericht en alles is perfect schoon. Koelkast en airco aanwezig. Prachtige badkamer met een enorme doucheruimte. Bij de receptie koffie, thee, koud water, vers fruit en chocolade hapjes vrij verkrijgbaar. Alleen maar pluspunten. Absolute aanrader.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Leslie V, Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

We are so happy that you had a pleasant stay with us. Thank you for taking the time to give us such a lovely review. We hope you will stay with us again next time you are in Palm Springs!

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn, klein hotel met leuke zitgelegenheid voor eigen hotelkamer. De kinderen mochten zelfs 's nachts zwemmen in het heerlijke zwembad.
Ligt prima aan de rand van centrum en is een absolute aanrader. Prijs-kwaliteit is super. Vriendelijk personeel.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Leslie V, Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

We truly appreciate you taking the time to review our hotel. Thank you for your kind words. We hope that you will stay with us again when you are in Palm Springs!