“Juweeltje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
The Palm Springs Hotel
Beoordeeld als nr. 9 van 75 hotels in Palm Springs
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even buiten de hectiek van het centrum gelegen oase van rust en schoonheid. Design hotel met hoog comfort niveau. Geruisloze airconditioning (een uitzondering in de US) en tot in detail verzorgde inrichting van de kamers!
Vriendelijk en buitengewoon behulpzame receptioniste.

Verbleef: Oktober, 2017
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017

Thank you for taking the time to review our hotel. We hope to see you again next time you are in Palm Springs!

27 september 2017 beoordeeld

We hebben enorm uitgekeken naar ons verblijf in Palm Springs. Even heerijk relaxen na veel wandelen. Rond 13:00 uur arriveerde we bij het Hotel. Na een vriendelijke ontvangst en felicitaties aangezien het onze huwelijksreis betrof konden we helaas nog niet inchecken, maar dit gaf niet aangezien er in het stadje iets verder op genoeg te doen is. Na een uurtje keerde we terug en konden we naar onze kamer. Ze lopen mee naar je kamer en dit maakt het heel persoonlijk. Wij waren zeer verrast aangezien we een mooie suite kregen. De suite had een aparte slaapkamer, zit gedeelte en een mooie badkamer. Na een tijdje vol ongeloof in de suite te hebben gestaan zijn we heerlijk gaan relaxen aan het zwembad. Er is een mooie drankenkaart aanwezig. Wij hadden een heerlijke Miraval besteld en geproost op het fantastische verblijf. Bij de receptie zijn 24 uur lang lekkernijen, water, koffie en thee te halen.

Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid. En de super service het gehele verblijf.

Wij zouden hier graag nogmaals verblijven.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2017

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so happy that you enjoyed staying with us during your honeymoon and that your stay was special! Please come see us again next time you are in Palm Springs. Don't forget to book directly with the hotel so we can give you a repeat guest discount!

31 augustus 2017 beoordeeld

The Palm Springs Hotel is een klein modern hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer is modern ingericht. Badkamer heeft een heerlijke stortdouche. Het zwembad is 24 uur open maar nooit druk. Ontbijt is niet mogelijk. Gratis parkeren en goede Wi-Fi. Super relaxed hotel!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2017

Thank you for taking the time to leave us such a nice review. We hope to see you again next time you return to Palm Springs!

19 november 2016 beoordeeld

Wij hebben een heerlijke dag gehad in dit mooie hotel. Relatief dicht bij het centrum maar de sfeer bij het zwembad is fijn. De kamers zijn schoon en modern ingericht. Eigenlijk geen nadelen ondervonden bij dit hotel.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Leslie V, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Thank you for taking the time to review our hotel. We hope to see you again next time you visit Palm Springs.

1 september 2015 beoordeeld

Mooi kleiner hotel aan de rand van het centrum. Parkeergelegenheid aanwezig. Heerlijk zwembad met ligbedden en aparte zitjes. Ook zitgelegenheid buiten bij de kamers. Alles is prachtig ingericht, uiterst vriendelijk en attent personeel. De kamers zijn strak en modern ingericht en alles is perfect schoon. Koelkast en airco aanwezig. Prachtige badkamer met een enorme doucheruimte. Bij de receptie koffie, thee, koud water, vers fruit en chocolade hapjes vrij verkrijgbaar. Alleen maar pluspunten. Absolute aanrader.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Leslie V, Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

We are so happy that you had a pleasant stay with us. Thank you for taking the time to give us such a lovely review. We hope you will stay with us again next time you are in Palm Springs!

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn, klein hotel met leuke zitgelegenheid voor eigen hotelkamer. De kinderen mochten zelfs 's nachts zwemmen in het heerlijke zwembad.
Ligt prima aan de rand van centrum en is een absolute aanrader. Prijs-kwaliteit is super. Vriendelijk personeel.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Leslie V, Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

We truly appreciate you taking the time to review our hotel. Thank you for your kind words. We hope that you will stay with us again when you are in Palm Springs!

2 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Wat een gaaf boutique hotel is dit. Aan de rand van Palm Springs ligt dit kleine luxe optrekje met slechts 14 kamers. Allervriendelijkst ontvangst.
Aan alles is hier aandacht besteed, de modern ingerichte kamers zijn zeer fraai met oog voor detail, ook de open badkamer nodigt uit voor een verkwikkende douche. Rondom het zwembad zijn de ligbedden gesitueerd waarop de handdoeken opgerold klaar liggen, het geheel is weer opgefrist met oranje accenten. Op de achtergrond klinkt zacht relaxte jazz muziek. Voor kleine versnaperingen alsmede wijn en bier kan men bij de receptie terecht.
Ook 's avonds komt de bijzondere inrichting wederom tot zijn recht als de verlichting in het complex is ontstoken.
Het enige minpuntje is ons inziens; de gehorige kamers (via tussendeur)

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Frank P, General Manager van The Palm Springs Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2015

Tak for dine venlige ord ... vi er glad for du nyder vores hotel og dit ophold.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Palm Springs bekeken
Little Paradise Hotel
nr. 5 van 75 in Palm Springs
207 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Palm Springs Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Palm Springs Hotel

Adres: 2135 N Palm Canyon Dr, Palm Springs, Greater Palm Springs, CA 92262-2831
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Californië > California Desert > Greater Palm Springs > Palm Springs
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 9 van 75 hotels in Palm Springs
Prijsklasse: € 146 - € 549 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — The Palm Springs Hotel 3*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Palm Springs Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?