“Gezellig centrum”
Beoordeling van VillageFest

VillageFest
Geclassificeerd als nr. 15 van 135 dingen om te doen in Palm Springs
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
20 februari 2017 beoordeeld

Hadden een overnachting in het Saguaro hotel. Met de hotelbus gebracht. Was behoorlijk druk, maar heel gezellig. Restaurants zat. Net groot genoeg.

30 december 2016 beoordeeld

Elke donderdagavond, van 7pm in de zomer en vanaf 6pm in de winter, tot 10pm een gezellige braderij met een mix van art, food en gifts.
Enige nadeel: alle restaurants zitten nog voller dan op de andere dagen. Wachttijden van 60-90 min zijn eerder regel dan uitzondering.
Aangename avondactiviteit !

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig vond dit plaats toen wij in palm springs waren. Waarbij de hoofdstraat autovrij is en gevuld met kraampjes met eten, drinken, kunst, kleding, muziek. Gezellig sfeertje!

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

iedere donderdagavond vanaf 19.00 (niet 18.00 zoals in de boekjes) is deze markt er waar je veel kan zien en kan eten. Grote diversiteit van mensen wat er leuk was om mee te maken. Wij kwamen hier toevallig achter, maar blij dat wij er donderdag waren om dit mee te maken. must see als je er bent.

Bekijk meer beoordelingen
13 maart 2014 beoordeeld

Zeker wanneer je niet Amerika komt is dit leuk om mee te maken. Dit is echt een gezellig evenement. Iedereen loopt ontspannen over de markt. Ook als je niet geïnteresseerd bent in wat ze verkopen (hoewel dit veel verscheidene dingen zijn) is het de moeite waard.
Lekker eten, gezellige muziek, en tal van andere kraampjes!

Villagefest is elke donderdagavond. Mocht je naar Palm Springs gaan en je bent hier niet op donderdag; ik zou het de moeite waard vinden om mijn schema er op aan te passen!

Reizigers die VillageFest bekeken, bekeken ook

Palm Springs, Greater Palm Springs

In VillageFest geweest? Deel je ervaringen!