• Gratis parkeren
Best Western Plus Yosemite Gateway Inn(Oakhurst)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Yosemite Southgate Hotel & Suites(Oakhurst)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hounds Tooth Inn(Oakhurst)(Heel veel waar voor je geld!)
Relais & Châteaux
TripAdvisor
30 januari 2018 beoordeeld

Pluspunten:
- Ruime kamers
- Goede bedden
- Goede WI-FI verbinding
- Goed sanitair/schoon
- Prima ligging; tegenover prima Chinees restaurant
- Gratis continentaal breakfast
- Zeer uitgebreide satelliet tv,

Enige minpunt vond ik de ietwat gehorige kamers.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
18 januari 2018 beoordeeld

Prijs/kwaliteit oké, goede basis voor bezoek aan Yosemite Park. Supergrote kamers met parkeerplaats voor de deur. Uitgebreid (Amerikaans) ontbijt. Tip: bezoek de veteranenbar die aan het begin van de parkeerplaats is gelegen!

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
16 juli 2017 beoordeeld

Bij aankomt rond 1 uur konden we gelijk onze kamer op. We kregen een ruime kamer met 2 queens bedden. Omdat het zulk lekker weer was vroegen we of het zwembad open was. Dit was wel het geval, maar omdat het nog het voorseizoen was, was het niet echt schoon. We konden dus helaas niet het water in. Het ontbijt bij het hotel was goed. Er was alleen weinig plaats om te zitten.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima voor 1 nachtje op doorreis van Yosemite naar Sequoia. Kamer is ruim en schoon. Verder niks te beleven. Je kunt lekker pizza eten bij de buurvrouw (sugar pine), ziet er niet uit daar maar de pizza's zijn zeker goed!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier afgelopen maand voor 1 nacht. De mevrouw van de receptie was ontzettend onaardig en niet behulpzaam. De kamer was erg gehorig en het ontbijtzaaltje was veel te klein. Het ontbijt zelf was ook niet om over naar huis te schrijven. Nee, niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Tara H, Public Relations Manager van Comfort Inn Yosemite Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

We are very sorry your stay wasn't to your satisfaction. Our staff are extremely dedicated and open to all suggestions for improvement so your feedback is very valuable to us. We strive to make any accommodations we can to improve our guests experience. You might be interested to know that we have plans to provide a new breakfast area with a view! Planning and construction are upcoming and we're happy be able to comfortably accommodate more guests! We hope you will consider coming back to enjoy it! Please feel free to contact us anytime to further discuss a future stay.