“Op doorreis gegeten aan route 66 " Wagon Wheel fresh cut home made steaks" zijn een aanrader”

Jedro's Wagon Wheel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Needles
Keukens: Amerikaans, Diner
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteitsverhouding, aanrader, attente bediening, echte " local" experience aan de Route 66.

31 augustus 2017 beoordeeld

's avonds gaan eten met ons gezin na een lange dag in de auto. klassieke Amerikaanse gerechten in een resto waar de rest van de aanwezigen hoofdzakelijk locals zijn, dan weet je eigenlijk dat je goed zit. Het meatloaf gegeten en smaakte op zijn best, eigenlijk zoals verwacht. Een aanrader als je in Needles passeert of overnacht ! Ook gratis en goede wifi !

10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek, lokaal, gezellig restaurant waar er ook lokale bevolking komt! Heel vriendelijke bediening en er is ook WIFI!

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje vlakbij de snelweg. Het personeel is vriendelijk en heel snel. 20 minuten na binnenkomst was ons eten al op en zo snel aten we niet :) de hamburger was oké, net als de steak. Niet bijzonder.

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je zin hebt in een lekkere steak of amerikaanse meatloaf moet je hier zeker zijn. Steaks verkrijgbaar in meerdere maten en geen vet eraan. Bediening vlot en vriendelijk. Prijs is prima!

Reizigers die Jedro's Wagon Wheel Restaurant bekeken, bekeken ook

Needles, California Desert

In Jedro's Wagon Wheel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!