“Gemiddelde pizzeria”
Beoordeling van DiStasio's on the Bay

DiStasio's on the Bay
Geclassificeerd als nr. 47 van 107 Restaurants in Morro Bay
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen, Afhalen
16 augustus 2015 beoordeeld

Uitzicht over de baai vanuit het restaurant was mooi.
De pizza`s vonden we van gemiddelde kwaliteit en klein.

24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was best lekker. De pizza's zijn niet zo groot en hebben een erg dikke bodem. Het restaurant is van binnen gewoon Amerikaans, niet Italiaans, inclusief oude Amerikaanse muziek. Je hebt niet het idee bij 'de Italiaan' te zijn, maar dat maakt voor het eten verder niks uit.

3 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Eten is ook goed. Locatie is mooi. Kijkt op de rots, maar ook op een oude energiecentrale.

5 augustus 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht over de baay en op Morro rock. Zeer actieve vrouwelijke ober die op vriendelijke uit is op de hoogste rekening. Het eten is van goede kwaliteit en komt onamerikaans langzaam. Ze heeft vast 18 procent tip bij de rekening opgeteld als toetje. Jammer want een ruimte voor eigen invulling is er niet. Wij ervaren dit als zeer ongewenst en brutaal. Kennelijk vertrouwen ze de europeanen niet. We betalen het wel om de sfeer niet te verpesten.

• Sfeer
4 augustus 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

• Sfeer

Reizigers die DiStasio's on the Bay bekeken, bekeken ook

Los Osos, San Luis Obispo County
Morro Bay, San Luis Obispo County

In DiStasio's on the Bay geweest? Deel je ervaringen!