frankdesiree
Stein, Nederland

Prima hotel

4,0 van 5 bollen22 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Op zich een prima hotel. We hadden 2 kamers (gezin van 6). Ze lagen boven elkaar. Kamers doen iets stoffig en gedateerd aan. Maar alle voorzieningen zijn er. Ontbijt is prima en diner ook. Staff is vriendelijk.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
0.5 km van Casa Munras Garden Hotel & Spa
2.5 km van Casa Munras Garden Hotel & Spa
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers, wij er twee geboekt, lagen in twee verschillende gebouwen, wat we wel wat vreemd vonden. Er was 3/4 jaar van tevoren geboekt voor twee kamers naast elkaar, maar goed de kamers waren netjes en het was maar voor 1 nachts we wilden ontbijten hebben 3 kwartier gewacht op 5 cappuccino en 1 uur op 5 omeletten. Terwijl het niet vol zat, er genoeg personeel liep en mensen die later kwamen eerder eten kregen. Alles bij elkaar zou ik niet terug gaan naar dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een standaardkamer geboekt met 2 queensize bedden voor 4 personen. De bedden waren ruim genoeg, maar de kamers zijn veel te klein. Het is een hele uitdaging om al je koffers kwijt te kunnen. De badkamer is ruim genoeg. De kamers zijn inderdaad gehorig. We zaten op de begane grond naast de trap naar de verdieping. De kamerdeuren grenzen direct aan de parkeerplaats, waar je gratis je auto mag parkeren. Het geheel doet enigszins motelachtig aan. Het zwembad en de spa hebben we niet gebruikt. De wifi is snel genoeg, alhoewel je wel vaak opnieuw moet inloggen. Het hotel ligt op 30 minuten loopafstand naar Fisherman’s Warf en het acquarium.
Tegenover het hotel liggen tankstations en kleinere restaurants om te ontbijten en lunchen. Een straat verder ligt een supermarkt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nachtje verbleven. Erg leuk hotel, ziet er gezellig uit. Op loopafstand van het centrum van Monterrey. Kamer was netjes en schoon. Buitenzwembad aanwezig. Personeel vriendelijk. Niets op aan te merken.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Voor één nacht verbleven wij tijdens onze roadtrip in dit hotel. Na de prachtige 17-miledrive kwamen we hier aan. Bij de receptie prima geholpen. Er is geen lift naar de eerste verdieping. De trap is de enige optie. De kamer heeft een kluis in de kledingkast. Wij hadden hier met ons vieren (2 volwassenen en 2 kinderen; 17 en 14) twee kamers geboekt. Beide kamers hadden een groot kingsize bed. Verder was de kamer erg krap met allerlei meubels naast het bed. De muren zijn enorm dun. De buren waren vaak letterlijk te horen, bij ons heeft een gezin ons behoorlijk wakker gehouden. Neem geen kamer naast de trappen, want ook dit hoor je goed. Je nachtrust is meteen verstoord als er iemand wat later binnen komt.
Het zwembad ligt tussen de gebouwen in en biedt ligstoelen. Er is een restaurant, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Monterey biedt leuke restaurantjes met voor ieder wat wils. In het centrum is zijn verschillende parkeerplaatsen.
Parkeren is gratis bij het hotel. Wifi gratis, wisselende ontvangst.
De prijs in verhouding met de kamer vonden wij niet in evenwicht. Voor deze prijs zijn wij in duurdere gebieden echt veel ruimere kamers tegen gekomen.

Kamertip: - Geen kamer naast de trappen. - Kamer op de begane grond, geen lift.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier een aantal nachten geslapen. Schone en grote kamers, erg vriendelijk personeel en een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Goed ontbijt en restaurant. Gratis WiFi en bijna alles in monterey op loopafstand. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2016