24 augustus 2016 beoordeeld

Voor één nacht verbleven wij tijdens onze roadtrip in dit hotel. Na de prachtige 17-miledrive kwamen we hier aan. Bij de receptie prima geholpen. Er is geen lift naar de eerste verdieping. De trap is de enige optie. De kamer heeft een kluis in de kledingkast. Wij hadden hier met ons vieren (2 volwassenen en 2 kinderen; 17 en 14) twee kamers geboekt. Beide kamers hadden een groot kingsize bed. Verder was de kamer erg krap met allerlei meubels naast het bed. De muren zijn enorm dun. De buren waren vaak letterlijk te horen, bij ons heeft een gezin ons behoorlijk wakker gehouden. Neem geen kamer naast de trappen, want ook dit hoor je goed. Je nachtrust is meteen verstoord als er iemand wat later binnen komt.
Het zwembad ligt tussen de gebouwen in en biedt ligstoelen. Er is een restaurant, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Monterey biedt leuke restaurantjes met voor ieder wat wils. In het centrum is zijn verschillende parkeerplaatsen.
Parkeren is gratis bij het hotel. Wifi gratis, wisselende ontvangst.
De prijs in verhouding met de kamer vonden wij niet in evenwicht. Voor deze prijs zijn wij in duurdere gebieden echt veel ruimere kamers tegen gekomen.

Kamertip: - Geen kamer naast de trappen. - Kamer op de begane grond, geen lift.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een aantal nachten geslapen. Schone en grote kamers, erg vriendelijk personeel en een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Goed ontbijt en restaurant. Gratis WiFi en bijna alles in monterey op loopafstand. Zeker een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed hotel, heel vriendelijk personeel, leuk plaatsje veel visrestaurants, ligging goed, erg gezellige leuke kamers, heel schoon! goede bedden, konden de auto gratis voor onze hotelkamer parkeren, de kamers zijn net kleine haciandas, goed en gezellig tapasrestaurant in het hotel met een gezellige bar, erg leuke barvrouw, kan echt de cocktail Bos Anna aanbevelen, een eigen receptuur van de gastvrouw zelf heerlijk maar bestel er niet teveel, als je de volgende dag nog moet rijden.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
25 augustus 2013 beoordeeld

1 nacht verbleven tijdens rondreis. nette & duidelijke ontvangst bij receptie. Veel informatie meegekregen over het stadje. De kamer was erg netjes en compleet ingericht. goed meubilair, zwemband en rest rondom zag er goed uit. helaas maar 1 nacht kunnen blijven, hadden wel meer willen zien van omgeving.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
22 juli 2013 beoordeeld

Wij werden erg vriendelijk geholpen bij het inchecken. Wij wilden graag parachute springen en vanaf de balie werd dit voor ons geregeld. Super lieve mensen!
We konden de auto voor de deur parkeren, de kamer die wij hadden vonden we wat aan de kleine en sobere kant maar voor 1 nachtje was het prima!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner