23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een mooie kamer met beperkt zeezicht. De kamer was ruim, het bed was lekker en ook de badkamer was goed, maar daar betaal je dan ook een goede prijs voor. Een deel van het terras van het hotel kijkt uit op een naastgelegen oude vervallen, betonnen havenloods en dat ontsiert het uitzicht. Een likje verf op de loods zou het in ieder geval wel wat minder erg maken. Ook was het jammer dat het hotel geen zwembad had. Dat wisten we wel, maar bij een hotel van deze omvang en prijsstijging zou je dat eigenlijk wel mogen verwachten. Zeker als je bedenkt dat er ondanks de ligging aan zee geen strand in de buurt is. Bij de spa zijn er wel twee jacuzzi's en een erg klein terras met een stuk of zes ligbedden en dat is wel erg weinig voor een hotel met meer dan 100 kamers. Al met al is de prijs-kwaliteitverhouding een beetje scheef.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
25 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, ruime kamers met uitstekende bedden en rustig (wij hadden zeezicht). Valet parking is inclusief. Restaurant is behoorlijk gehorig en niet meer dan redelijk. De prijzen zijn - voor ons, uit Europa - aan de hoge kant. Ligt vlak bij het Aquarium.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
20 september 2015 beoordeeld

- vriendelijk onthaal
- auto wordt geparkeerd voor je
- goed ontbijt tegen redelijke prijs
- dichtbij restaurants en bezienswaardigheden.
- goed restaurant (drankjes zijn prijzig)
- prachtig uitzicht
- hoog service niveau

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
31 mei 2015 beoordeeld

Dit is absoluut een top hotel met alles wat een toerist zich kan wensen.
Wij waren hier twee dagen en er is heel veel te doen in en rond het hotel.
Heel mooie en ruime kamers met uitstekende roomservice.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
22 mei 2015 beoordeeld

Het hotel is prachtig zeker als je van luxe houd is dit geweldig. Mooie grote kamers, schoon en wifi werkt prima. Wij waren op doorreis en voor ons was het iets te chique maar dat is persoonlijke smaak. Flesje wijn aan de bar kost al snel $38 maar dan heb je wel fantastisch uitzicht over de baai. Het antirookbeleid is er zeer streng, je mag zelfs op het terras niet roken, alleen buiten het hotel. Beetje overdreven.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner