kalimis3060
Bertem, België

Ruime kamers en vriendelijke bediening

Beoordeling van Hotel Pacific
4,0 van 5 bollen23 jul 2019 beoordeeld
Goede ligging om de kust en de 17 miles scenic drive te bezoeken.
Ruime kamers met microgolf, koffie en thee op de kamer.
Ondergrondse parkeergarage aan 10USD per nacht.
Vriendelijke bediening en redelijk goed ontbijt.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
HPHotelPacifcTeam, Manager van Hotel Pacific, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 24 jul 2019
Hi kalimis3060,
Thank you for your review and for choosing to stay with us. Our team strives to provide our guests with the utmost customer service during their stay and we are happy to hear our team was able to deliver just that. We appreciate the feedback and we hope to see you again in your future travels to Monterey.
  • Algotels
  • Official Site
0.3 km van Hotel Pacific
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

We kregen kamer 102. Kamer is zeer ruim en heeft een open haard, kleine keuken met magnetron en koelkast. Ook staat er ook een bank en eettafel. Hotel ligt op loopafstand van de Fisherman's warff. Ontbijt is inclusief

Datum van verblijf: juni 2018
victormikhail, Manager van Hotel Pacific, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Hello boogjes,
Thank you so much for the great review! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we can't wait to welcome you back on your next visit to the area.

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Zeer ruime kamer met zithoek, eethoek en open haard. Top floor met schijne kap en balkon (wij hadden helaas enkel zicht op struiken). Ontbijt is inbegrepen, niet super uitgebreid maar prima. Aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
victormikhail, Manager van Hotel Pacific, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Hi eelko65,
Thank you for your positive comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you back in your future travels to Monterey.

Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten geweest. Ruime kamer met een klein keukentje en bank waar je kan zitten. Helemaal top. Locatie is centraal. Personeel erg aardig. Shopping male met supermarkt met de auto dichtbij het hotel. Wij vonden het alleen jammer dat je nog 20 dollar per nacht extra moet betalen voor de auto.

Datum van verblijf: oktober 2017
victormikhail, Hotel Pacific Team van Hotel Pacific, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Hi Juud J,
Thank you for taking the time to review our property. We are happy to hear you enjoyed our friendly team, spacious junior suite and our convenient location. We hope to welcome you back in your future travels to Monterey.

Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij waren blij verrast door dit fijne hotel. Mooie ruime kamer met leuke indeling en apart met dat hoge plafond. Moderne badkamer ook, heerlijk.

Het (inbegrepen) ontbijt was ook goed: lekkere koffie, volkoren brood en verschillende bagels, lekkere muffins en veel ander lekkers.

Enige kritiekpuntje waren de kussens op het bed, die roken eigenlijk allemaal naar andere mensen. Tijd om heftig te stomen of te vervangen dus! Dat is niet iets waar je in pyama 's avonds laat nog even voor naar de receptie loopt om te melden...

Datum van verblijf: oktober 2017

Hallo Ilse D,
Bedankt voor uw recente verblijf en voor de tijd om uw ervaring te delen. Wij zijn blij u te zien genoten van ons continentaal ontbijt en ruime junior suite. Gelieve onze excuses te accepteren dat onze kussens niet aan uw verwachtingen voldoen, en we hebben uw opmerkingen met ons huishoudelijke team gedeeld voor onmiddellijke beoordeling. We waarderen uw recensie en kijken ernaar uit om u terug te verwelkomen in uw toekomstige reis naar Monterey.

Beoordeeld op 21 september 2017

Bijzonder grote kamer, met zithoek, keukentje, balkon en aparte douche en apart badkuip. Heerlijk groot bed. Overdag hoorde je de fontein en bezoekers van een conventie op de patio maar dat geluid stierf rond 21.30 uur weg. Vriendelijke ontvangst waarbij ook info over de omgeving werd gegeven. Van de spa moet je je niet teveel voorstellen: dat is een jacuzzi met omheining die bovendien buiten gebruik was.

Datum van verblijf: september 2017
victormikhail, Hotel Pacific Team van Hotel Pacific, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Hallo wvt1982,
Bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij om te leren dat je van je ruime accommodatie en onze vriendelijke team genoten hebt. We willen ons verontschuldigen voor de geluidsstoornissen die u heeft meegemaakt, zoals we ons best doen om deze onder controle te houden. Wij hopen dat u weer bij ons in de toekomst reist naar Monterey.