cvbp01
Hellevoetsluis, Nederland

Fijn hotel, wel een auto nodig!

4,0 van 5 bollen15 mei 2018 beoordeeld
Hotel ligt net buiten Monterey, binnen 5 minuten op Fishermans warf. En daarvandaan natuurlijk walvissen spotten. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, wel om voucher voor ontbijt vragen als je dat hebt natuurlijk. Heerlijk rustig aan het zwembad gelegen met een bubbelbad. Ook een ruime fitness. Ruime comfortabele kamer. Wij hadden een kamer aan de buitenzijde nabij de weg, wel wat geluidsoverlast. Super ontbijt, Europees. Heerlijk voor elk wat wils. Kortom prima hotel maar wel een auto nodig om de stad in te gaan.
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 mei 2018
Thank you for the great compliments and terrific review! We appreciate that you enjoyed the Staff and Service, and hope to have you back a sour guest once again!
0.3 km van Hilton Garden Inn Monterey
  • Algotels
3.3 km van Hilton Garden Inn Monterey
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Kamers ruim en in orde. Rustige kamer met zicht op zwembad. Aangenaam terras. Parkeerplaats onder hotel, vlakbij kamer. Restaurant niet bijzonder gezellig, maar wel lekker. Te voet naar Fishermans Wharf en Cannery Row is eindje stappen.

Datum van verblijf: juni 2017
Chase R, Director of Sales van Hilton Garden Inn Monterey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Thank you so much! We are so pleased that you enjoyed your stay and the short walk to many of fine activities right here in beautiful Monterey!

Beoordeeld op 18 augustus 2015

We hebben hier een vetblijf gehad voor de duur van twee dagen. De bedden liggen prima prima kamer voorzien van koelkast koffiezetapparaat met dagvoorraad. Kamer met zicht op de binnenplaats met zwembad. S'morgens gebruik gemaakt van het onbijt. Je moet er extra voor betalen maar het is het ook waard. Kortom een prima prijs/ kwaliteit verhouding

Kamertip: Goed geschikt voor mindervaliden
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2015 via mobiele applicatie

Mooi ingerichte kamers. Geen ontbijt inbegrepen. Het zwembad had fijne stoelen maar was prettig. We hadden kamers aan de snelweg. Kamer was goed geïsoleerd maar op het balkon was het lawaaierig door verkeer. WiFi wel beschikbaar maar je moest goed opletten bij inloggen anders werden er kosten berekend.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Nette kamers, vriendelijke ontvangst. Ligt echt naast de snelweg, dus als je de ramen opent, heb je erg veel autolawaai. De ligging is ten opzichte van het centrum wel prima, maar lopend naar het centrum is niet handig.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 juli 2015 via mobiele applicatie

Het hotel is minder dan wat je er van mag verwachten. Onze kamer was zeer gehorig wat het slapen er niet makkelijker op maakt. De bedden zijn ok maar de dekbedden veel te dik dus te warm. Geen fijne nacht dus.
Dat je $14 p/d moet betalen om je auto te parkeren is eigenaardig.
Wat wel fijn is, is het verwarmde buitenzwembad (84F/27C).

Datum van verblijf: juli 2015
borinstein, Director of Sales van Hilton Garden Inn Monterey, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2015

Thank you for taking the time to post your review of your experience with us at Hilton Garden Inn Monterey. We apologize for the extra level of noise during your summer vacation visit. We hope you return to the US again soon!