RobertHeleen
Bussum, Nederland

Schijn bedriegt

Beoordeling van Monterey Tides
3,0 van 5 bollen10 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Nachtje met ons gezin van 5 personen geslapen. Op de foto’s ziet het er beter uit dan in werkelijkheid. Dit hotel is eigenlijk t punt al voorbij dat het toe is aan wat onderhoud. Oude troep. Personeel redelijk gemutst maar loopt niet over van vriendelijkheid. Waarom toch een voldoende? Bedden en douche zijn goed. WiFi ook. Uitzicht is prachtig. Locatie is prima voor doorreis. Ik hoef er niet meer naar toe
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Nathan Hanner, General Manager van Monterey Tides, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 aug 2022
Thank you for advising us of your recent experience at our hotel. Please accept my sincerest apology for the disappointments you described in your review. We strive to provide the finest amenities and service to our guests and it is most regrettable that the experience was not what you have come to expect and enjoy from our property.

 We hope to have the opportunity to welcome you back sometime in the future and restore your confidence in our property. If there is anything else that I may do for you now, or on a future trip, please let me know.

Nathan Hanner
Exterior
  • Official Site
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 26 september 2019

Unieke locatie op het strand van Monterey.
prachtige lobby zoals op de foto's.
de gangen zijn onverzorgd en verouderd.
Donkere kamers , op onze lichtverduistering zat een enorme brandplek.
Kleine badkamer.

Kamertip: kamers met zeezicht hebben mooi uitzicht
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Dit hotel ligt pal op het strand. De kamers zijn klein en donker en de badkamer is minuscuul. De airco maakt veel lawaai, maar door de zeewind is het niet erg warm op de kamers, dus wij hadden de airco niet nodig.

Kamertip: Kamers zijn van buitenaf bereikbaar, dus met zeezicht loopt iedereen langs je raam.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019

Buitenkant ziet er niet verzorgd uit. Andere gasten die aan je raam voorbij gaan is niet prettig. Administratie bleek niet geheel op orde. Een deposit van ca 250 euro voor 1 nacht terwijl de kamer al betaald is doet buiten proportioneel aan.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 2 januari 2019

De plaatjes op internet doen geloven dat je in een paradijselijk hotel bent terecht gekomen. Niets is echter minder waar. De receptioniste was kortaf en chaggerijnig. Het uitzicht vanuit de lobby is spectaculair maar als je dan je eigen kamer opkomt is dat euforische oceaangevoel direct weggezakt. Onze kamer was niets meer dan een minder dan middelmatige motelkamer van Best Western. Voor ons absoluut niet het Pacific gevoel waar we op gehoopt hadden.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018

Als je op de plaatjes afgaat ziet het er prima uit. Voor de lobby geldt dat ook. De kamers zijn alleen erg aan een opknapbeurt toe. Wat een deprimerende hokken zijn dat, al moet gezegd worden de bedden zijn goed en het uitzicht is zeker niet verkeerd (zeezijde). De badkamers zijn veeeel te klein en kan je er nauwelijks in bewegen. Probeer vooral niet samen in een badkamer te zijn! Maar de kamers zijn schoon en netjes, ze voldoen, maar ze mogen opgefrist worden en een iets grotere badkamer hebben!
Opmerkelijk is dat je via een gallerij naar de kamers loopt en dus voor de kamers van anderen langs. Op zich niet erg ware het niet dat iedere kamer een heel groot raam heeft om van het uitzicht (zeezijde) te genieten. Er is een soort afscherming dat mensen niet naar binnen kunnen kijken maar het blijft vreemd en wennen.

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht. De andere kant kijkt naar de snelweg en het parkeerterrein.
Datum van verblijf: juli 2018
Ashley B, Rooms Division Manager van Monterey Tides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Beste Arjan1970,

Dank u voor uw feedback en inzichten. Ik ben blij dat je genoten hebt van het uitzicht op de Oceaan en de comfortabele bedden. Ik zal uw feedback over de badkamer te delen aan ons team.

Oprecht,
Ashley