Pamela B

Correct hotel

Beoordeling van Best Western De Anza Inn
4,0 van 5 bollen2 sep 2017 beoordeeld
Samen met ons twee kinderen, twee nachten verbleven.
Goed, basic Amerikaans ontbijt. Wel aan de receptie. Mist wat gezelligheid
Goed bed, frigo aanwezig op de kamer.
Nette kamer, nette badkamer
We zaten wel op een kamer die toegang gaf tot een andere kamer, enkel een tussendeur, waardoor we de buren wel goed konden horen.
Gezien geen airco met de venster open geslapen. We zaten aan de straatkant, en er is veel verkeer en ander straatlawaai. Toch een redelijke goede nachtrust gehad
Geen topper, maar zeker niet slecht
Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 sep 2017
Beste Pamela B,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement.

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Als ik u in de toekomst van dienst kan zijn, aarzel dan niet contact met mij op te nemen op 1-831-646-8300 or 1-800-858-8775.

Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk.

Hoogachtend,

1.6 km van Best Western De Anza Inn
Aan het strand
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2017

Ontbijtruimte klein maar zeer keurig verzorgd, leuk - van de standaard afwijkende - buitenkant van het hotel, op goed 20
minuten loopafstand van de zee en met een beetje inzet
kun je zelfs naar fishermans wharf lopen langs de zee!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Osman D, General Manager van Best Western De Anza Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

Geachte MrFizzbin,

Hartsitteke bedankt voor uw reactie op onze Tripadvisor profiel. Wij zijn verheugd om te horen dat u een fijne tijd hebt gehad. We hopen u binnekort terug te zien in onze hotel and wensen u een aangenaam terugreiz.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 september 2015

Op doorreis op Coastal Highway even gestopt in Monterey. Best Western is standaard hotel/motel keten,maar we hadden niet gerekend op deze overnachting en de Monterey Classic Cars Fair heeft prijs van onze overnachting (denk ik) verdubbeld - alle andere ketens waren volgeboekt. Goede kwaliteit service aan receptie, goede kwaliteit kamer en bedden. Matig ontbijt (zelf pannekoeken maken) aan receptie, niet echt 'privé'. Zwemmen is mogelijk in superklein zwembad maar daarvoor moet je via receptie en over parking naar afgeschermd zwembad lopen, naast drukke weg.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
bwdeanza, General Manager van Best Western De Anza Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2015

Thank you for your recent review of our property. I hope others will take the time to read the entire review. I do appreciate your comments regarding the quality of the bed, room and service provided. Please note we have a waffle not pancake maker.

Beoordeeld op 25 september 2014

Een goede prijs kwaliteit verhouding. De service is goed en het ontbijt is voor een best western prima. Kamers zijn ruim, maar zijn helaas niet voorzien van Airco. Best zonde zo in een warm klimaat zoals dit.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterkant ipv aan de voorkant waar de doorgaande weg is
Datum van verblijf: september 2014
bwdeanza, General Manager van Best Western De Anza Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2014

Thank you for your recent review of our property. We appreciate your mentioning both our good value and service. We wish you safe travels!

Beoordeeld op 20 augustus 2014

wij waren vrij laat met boeken en veel hotels waren al vol, ivm met de carshow die elk jaar in augustus in dit gebied wordt gehouden. Uiteindelijk besloten hier een kamer te boeken en is goed bevallen. Hadden een kamer met two queen beds en deze kamer was erg ruim. Had ook een koelkast, magnetron, bureau en twee stoelen. Wij waren er vanuit gegaan dat breakfast niet included was, bleek wel zo te zijn. Prima basic ontbijtje, met bagels, cereal en wat brood.
Naast het hotel zit het Monterey Cookhouse. Dit restaurant is een aanrader!

Ligging is verder prima. Ligt aan Highway 1, en met 5 minuten ben je bij de wharffs in Monterey.

Kamertip: Vraag om een kamer die niet op de begane grond zit, aangezien hier om 7 uur 's ochtends het ontbijt wordt geserveerd.
Datum van verblijf: augustus 2014
bwdeanza, General Manager van Best Western De Anza Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2014

Thank you for your complimentary review of our property. We were pleased to know you enjoyed your stay and appreciated your comments regarding our guestrooms.

Beoordeeld op 5 december 2013

Dit hotel geboekt op basis van de ervaringen van anderen op Tripadvisor. Het hotel maakte alle lofuitingen waar! Vriendelijke staf, schone en ruime kamers, goede bedden, ruim aanbod aan TV kanalen op een groot plat LCD scherm. Badkamer met douche met een goede stevige waterstraal, hygiënisch schoon. Koffie/thee zet apparaat op de kamer. Modern ingericht. En et belangrijkste: het water uit de kraan was drinkbaar, niet gechloreerd zoals in de rest van de USA gebruikelijk. Heel fijn als je 's nachts even water wilt drinken en geen gezeul met waterflessen vanuit de supermarkt.
De tuin was netjes onderhouden. Wij hebben de hele tijd gebruik kunnen maken van gratis internet, 24 uur per dag, twee dagen lang (ons hele verblijf). Ontbijt is helaas Amerikaans, maar in zijn soort wel goed.

Kamertip: Wij hadden kamer aan de achterkant, leuk uitzicht over de woonwijk en erg rustig.
Datum van verblijf: november 2013
deanza2141, General Manager van Best Western De Anza Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2013

Thank you very much for your wonderful review and top rating of our property. We sincerely appreciate your taking time to post your comments and let other know of your positive experience
during your stay.