j b
Amsterdam, Nederland

Fijn hotel

4,0 van 5 bollen18 jul 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met nette kamers zeer schoon, hotel ligt midden in het stadje prima om een nachtje te slapen op doorreis, parkeren netjes je auto uitchecken kan via de tv is wat onpersoonlijk maar wel lekker snel
Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 jul 2017
Hi j b,
Thank you for your review on TripAdvisor. We were glad to hear that you enjoyed your stay here at the Portola Hotel & Spa. We hope the next time you visit Monterey you will stay with us again!

1.2 km van Portola Hotel & Spa at Monterey Bay
3.3 km van Portola Hotel & Spa at Monterey Bay
Aan het strand
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Hier bijna een week verbleven en dit hotel bestaande uit meerdere gebouwen heeft een prima locatie in Monterey direct aan fishermann wharf. Ontbijt in het zeer mooi restaurant is prima met verse omelet en heel veel keus. Mijn kamer viel echter tegen, zeer klein, geen balkon en uitzicht op een bouwput. Hou dus rekening met dat je vraagt om de juiste kamer want het verschil is zeer groot!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2016

Het hotel heeft nette kamers, balkons zijn erg klein. Helaas was ons uitzicht op een bouwplaats met de nodige (geluids)overlast tot gevolg. Bij aankomst was een van de 2 geboekte kamers nog niet schoongemaakt en zou men de sleutel van deze kamer laten bezorgen op de andere kamer. Na 2 uur (inmiddels 18.00 uur) nog geen sleutel. Zelf weer naar receptie gegaan en daar lag de sleutel. De concierge had het druk....bel dan even.. Vriendelijk personeel, maar niet echt handig dit. Het hotel zelf heeft een mooie ligging, maar is niet zo chique als men doet voorkomen.

Datum van verblijf: juli 2016
PortolaHotelSpa, Manager van Portola Hotel & Spa at Monterey Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2016

Hello mcasi,

Thank you for taking the time to write a review about the Portola Hotel & Spa on TripAdvisor. We were disappointed to hear your stay did not meet your expectations and appreciate your feedback about your arrival experience. We are constantly striving to improve our Hotel and each and every guest experience, so we appreciate you taking the time to share your feedback. We do hope we have an opportunity to welcome you back to Monterey soon.

Beoordeeld op 31 januari 2016

Erg mooi hotelkamer met shutters, goede douche en heerlijke bedden. Er waren wel werkzaamheden in het hotel, waardoor wij diverse liften moesten nemen om bij de kamer te komen.
Het ontbijt is fantastisch. Linda maakte de heerlijkste omeletjes.

Datum van verblijf: december 2015
PortolaHotelSpa, Manager van Portola Hotel & Spa at Monterey Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2016

Hello Laura K,

Thank you for taking the time to write a review on TripAdvisor. We were delighted to hear Linda from Jacks Restaurant was able to enhance your breakfast experience. We are in the final stages of a guestroom bathroom renovation at the hotel with 265 guestrooms already completed. An additional 94 bathrooms are near completion and the final 20 will be completed by May 2016. For more information about these exciting upgrades, please visit the hotel website at portolahotel.com. We hope in the future we have an opportunity to welcome you back again to Monterey.

Beoordeeld op 1 juli 2013

Via priceline gewonnen. Mooi hotel, mooie kamers met prachtig uitzicht op de baai.
De bedden waren heerlijk, donzen dekbedden, lekker schoon en fris.
De ligging van het hotel is perfect.
Zeker aan te bevelen, zeker voor een "priceline prijsje"

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 23 maart 2013

Dit hotel gewonnen via Priceline.
Het hotel is verder prima, de kamer was schoon en netjes. De bedden waren goed.

Het hotel zelf is mega groot en daardoor niet echt gezellig. De auto kun je parkeren tegen kosten in een parkeergarage vlakbij het hotel.

De plek van het hotel is goed, in centrum, vlakbij de Wharf.

De volgende keer zou ik ergens anders verblijven.

Datum van verblijf: september 2012