katinkaaaa
Den Haag, Nederland

Mwoah

Beoordeling van Lone Oak Lodge
3,0 van 5 bollen21 sep 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het personeel was heel vriendelijk. We werden heel hartelijk ontvangen. De kamer en badkamer waren groot. De douchekraan lekte, waardoor de hele badkamer nat werd.
We deden per ongeluk de verwarming aan en daar kwam een enorme stank vanaf. Al met al had het sowieso wat schoner gemogen.
Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
ANNA S, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 15 dec 2017
We appreciate your wonderful feedback and for staying with us.
Geen aanbetaling vereist
  • Agoda.com
4.1 km van Lone Oak Lodge
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 14 september 2017

Vanaf Highway 1 ben je zo bij het hotel. We hadden een cottage met twee slaapkamers en een keuken. Bij de receptie waren ze vriendelijk en behulpzaam. De auto kun je voor de deur parkeren. Het is netjes en schoon en de bedden zijn hoog en goed. Voorzien van veel kussens. In beide kamers hadden we queensize bedden en stond er een tv. De tv in 1 van de kamers deed het niet. De cottage heeft geen airco maar wel plafondventilatoren. Met de buitentemperatuur toen wij er waren was dat prima. De inrichting is wat gedateerd, zeker ook in de keuken, maar daar hebben we verder geen gebruik van gemaakt op koffie en thee na. Het hotel ligt in de buurt van het vliegveld maar de geluidsisolatie is prima. Wij hadden het huisje naast de Spa en bubbelbad maar hebben daar geen gebruik van gemaakt. In de buurt zijn een aantal winkels en kennelijk ook een grotere mall maar die hebben wij op de een of andere manier niet kunnen vinden. Qua vertier en eten in de buurt zijn wij in de auto gestapt en in een minuutje of tien naar de kust gereden, naar Fisherman's Wharf. Daar is een hele grote parkeerplaats waar je je auto (voor een paar dollar? Ik weet het niet meer precies) kunt parkeren. Dan wandel je het havengebied in met heel veel eettentjes, winkeltjes, en dergelijke. Best gezellig en veel keuze. Wel hoog gehalte aan snacktenten, neonverlichting en toeristen, maar wij zijn zelf ook toeristen daar! Zorg wel voor een goede GPS of navigatie want je moet goed de weg kunnen onthouden en terug kunnen vinden in het donker als je 's avonds gaat.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Aardige receptie
We kregen een gratis upgrade naar een dubbele king bed kamer (hadden via internet queenbed geboekt omdat king niet meer te boeken was).
Enige nadeel is dat er geen airco is, wel fan. Geen ontbijt maar 7/11 op 100 meter.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 januari 2017

Goedkoopst bij ons via booking.com (goedkoper dan rechtstreeks op website hotel); 90 dollar voor 1 nacht in januari voor kamer met kingbed. Schone kamer. Goed bed, met lekker stevig matras. Prijs kwaliteit is prima in orde.
Beetje gedateerde badkamer.
Vriendelijke bediening en snelle check-inn. Expres check-out. Geen ontbijt.
Parkeren voor de deur.
Bij inchecken kregen we tips voor eettentjes in de buurt. Kijkend naar Tripadvisor snel wat anders gezocht.

Datum van verblijf: januari 2017
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2017

Thank you for your review, we hope you enjoy the rest of your trip here in America.

Beoordeeld op 6 januari 2017

De kamers hadden zichtbaar net een renovatie gehad. Alles zag er netjes uit. Ontvangst was super vriendelijk. Omdat de kamer nog niet klaar was werden we naar de broodjes zaak er naast verwezen. Ik zou hier nooit naar binnen zijn gestapt, gezien het shabby uiterlijk. Maar de broodjes waren super! Voelde ons welkom hier.

Kamertip: Alle kamers kijken op hetzelfde pleintje uit., maakt volgens mij niets uit.
Datum van verblijf: september 2016
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2017

Thank you for your review, we hope you enjoyed your trip to Monterey.

Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens rondreis Californië een nacht geslapen. Bijzonder vriendelijk ontvangst bij receptie en prima accommodatie voor een overnachting op doorreis. Bed en badkamer prima. Kamer erg ruim. Voor de deur parkeren.

Datum van verblijf: november 2016
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2016

Thank you for your review, we hope you enjoyed Monterey.