Beoordeeld op 21 januari 2017

Goedkoopst bij ons via booking.com (goedkoper dan rechtstreeks op website hotel); 90 dollar voor 1 nacht in januari voor kamer met kingbed. Schone kamer. Goed bed, met lekker stevig matras. Prijs kwaliteit is prima in orde.
Beetje gedateerde badkamer.
Vriendelijke bediening en snelle check-inn. Expres check-out. Geen ontbijt.
Parkeren voor de deur.
Bij inchecken kregen we tips voor eettentjes in de buurt. Kijkend naar Tripadvisor snel wat anders gezocht.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Thank you for your review, we hope you enjoy the rest of your trip here in America.

Beoordeeld op 6 januari 2017

De kamers hadden zichtbaar net een renovatie gehad. Alles zag er netjes uit. Ontvangst was super vriendelijk. Omdat de kamer nog niet klaar was werden we naar de broodjes zaak er naast verwezen. Ik zou hier nooit naar binnen zijn gestapt, gezien het shabby uiterlijk. Maar de broodjes waren super! Voelde ons welkom hier.

Kamertip: Alle kamers kijken op hetzelfde pleintje uit., maakt volgens mij niets uit.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

Thank you for your review, we hope you enjoyed your trip to Monterey.

Beoordeeld op 21 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens rondreis Californië een nacht geslapen. Bijzonder vriendelijk ontvangst bij receptie en prima accommodatie voor een overnachting op doorreis. Bed en badkamer prima. Kamer erg ruim. Voor de deur parkeren.

Verbleef: november 2016
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Thank you for your review, we hope you enjoyed Monterey.

Beoordeeld op 13 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer was zeer schoon en dat geldt ook voor de badkamer. Er is ook een spa op het terrein. De jacuzzi was heerlijk! Al met al een zeer prettig verblijf met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2016

Thank you for your review, we hope you enjoyed Monterey.

Beoordeeld op 30 augustus 2016

Prima hotel maar gedateerd. Ontvangst wat koel en afstandelijk. Verder van alles voorzien en lekkere bedden. Zou hier toch een volgende keer niet terugkomen, maar kiezen voor een hotel aan de kustroute of aan de kust van Monterey.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Robie and Kurt D, Manager van Lone Oak Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Thank you for your review.