LiandFr
Hengelo, Nederland

Redelijk

Beoordeling van Monterey Surf Inn
3,0 van 5 bollen22 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Klantgerichte receptie (met Koffie). Goede kamer met matige Airco. Koelkast, Magnetron en Koffie voorhanden. Praktische indeling. Kamer was stil. De Douche heeft ook betere tijden gekend.
Zwembad ligt pal aan straat en stelt niet veel voor…
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.6 km van Monterey Surf Inn
1.3 km van Monterey Surf Inn
2.7 km van Monterey Surf Inn
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 8 november 2017

sleets, geen stoelen, geen tafel, slechte wifi, de eerste keer dat ik nog dezelfde middag ben vertrokken, het was niet makkelijk om te annuleren en geld terug te krijgen, dat is uiteindelijk wel gelukt via de klantenservice van Hotels.com, die gevestigd is in India, slecht Engels spreekt en niet erg behulpzaam is

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier prima geslapen! Lekker bed. Wel wat minpuntjes. Hadden bij aankomst vieze lakens. Nadat wij dit melden kregen wij meteen "redelijk schone" lakens. Hier en daar zaten wat vlekken. Badkamer is matig, maar de douche is lekker. Normaliter ben ik redelijk snel tevreden over een hotel en klaag niet graag maar de badkamer foto's van dit hotel doen het beter voor dan dat het is. Dat viel mij wel een beetje tegen. Iedere dag "schone" handdoeken (die er net als de lakens niet fris uit zien). Ligging van het hotel is perfect! Vriendelijke medewerkers en fijn dat je je auto vlak bij de kamer kunt parkeren.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Rustige locatie met gratis wifi. Monterey Surf Inn ligt net buiten het centrum. De kamer was schoon en had een eenvoudige inrichting met een heerlijk bed. Het personeel was wat verveeld. Er is een parkeerterrein voor Monterey Surf Inn.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 14 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen. Op zich niks mis mee. De kamer heeft een kleine opknapbeurt nodig, maar verder was het netjes.
Bij de receptie kan je koffie halen (helaas geen thee). Zwembadje stelt niks voor. Lokatie is fijn, je rijdt er zo naartoe. Tegenover een groot winkelcentrum en 5 minuten rijden van Cannery row.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 juni 2013

Schoon, grote tv met 100 zenders en gratis wifi. Prima slaapplaats voor een nacht langs Highway one. Aan de overkant een mooi winkelcentrum met Macys, Chipotle, CPK dus op vijf minuten lopen kun je eten, winkelen en naar de bios. Downtown Monterey ben je binnen vijf minuten met de auto. Voor 80 dollar per nacht is dit een prima motel!

Datum van verblijf: juni 2013