Mathilda V
Meppel, Nederland

Schoon, comfortabel en gastvrij.

Beoordeling van Stage Coach Lodge
5,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben 2 nachten hier geslapen en wat was het goed. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar die altijd voor je klaarstaat.
De kamers waren goed schoon en comfortabel. We hebben ook gebruik gemaakt van het terras, heerlijk relaxed.
Kortom een echte aanrader! Ik zou hier zeker weer een kamer boeken.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Guest Satisfaction Team, Owner van Stage Coach Lodge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 weken geleden
Dear Anonymous,

Thank you for choosing our hotel for your recent stay! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience with us. Providing clean, comfortable rooms and a relaxing atmosphere is our top priority, and we're glad that we met your expectations. Our team takes pride in offering friendly and hospitable service, ensuring that every guest feels welcome and well taken care of. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!

Best Regards,

2.2 km van Stage Coach Lodge
3.2 km van Stage Coach Lodge
Meer hotels in Monterey bekijken
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi, schoon hotel met fijne medewerker. Meneer gaf goede uitleg en tips over Monterey.
Speeltuin Dennis de Menace lag op loopafstand en was leuk voor de kinderen. Zwembad was ook perfect en lag gunstig ten opzichte van de zon maar het was voor ons te koud.
Ontbijt was heel simpel. Cakejes en geroosterd brood met jam. Koffie en een automaat met sap.
Het was ook heel erg klein maar voor ons was dit niet vervelend. Wij zouden zo weer terug gaan.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 oktober 2017

We hadden een heel mooie grote kamer, het was schoon en modern. We zijn hier twee nachten geweest en het was prima. Bed sliep uitstekend, meubilair zag er heel goed uit. We vonden de plek iets minder, lag tussen de huizen in. Alles is zeker met de auto wel goed bereikbaar. Ontbijt was erg matig, receptie medewerker moest alles tegelijk doen, zowel uitchecken als ontbijt regelen en soms was dit veel voor 1 persoon. De ontbijtruimte was ook te klein en mensen moesten ontbijt mee nemen of buiten gaan zitten. Receptie medewerker was heel vriendelijk en hielp ons met inchecken voor onze vlucht naar huis. Al met al een prima motel voor een nacht.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven en was goed voor een motel. Fijne begeleiding bij receptie en matig ontbijt maar logisch ook. Goede loopafstand bij Fishermanswarf, het aquarium is wel een redelijk verre afstand. Zou dit zeker aanbevelen en zelf terug gaan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel. Ontbijtruimte is wat klein en sober. Maar wordt ruimschoots goed gemaakt door aardig personeel. Die je aan de hand van de kaart allerlei goede tips in de omgeving geeft. Wasmachine en droger is aanwezig. Goede ruime en schone kamer. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel dichtbij de old fishermanswarf. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim, evenals de baskamer. Fijn dat er een wasmachine en droger aanwezig is. Ontbijt is basic. Kamer rook erg naar chloor bij aankomst.

Datum van verblijf: juni 2017
INNsight_HG, Owner van Stage Coach Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2017

Nanda:

Thanks for staying with us at Stage Coach Lodge. We are happy that you had a good stay with us. I did want to address your concerns about the chlorine smell--this might have been a scent of some cleaner. We thoroughly clean our rooms daily so I apologize if there was some sensitivity to such chemicals. Nonetheless, I am happy you found our hotel to offer a solid stay in Monterey.

Next time, book direct at MontereySCL.com and use the promo code tripadvisor to save even more on our already discounted rates!

Thank You,

Raj