Beoordeeld op 10 augustus 2017

Simpel hotel met nette kamers. Prijs/kwaliteit goede verhouding. Niet ver van het centrum van Monterey. Wij zijn snel tevreden als de kamers maar netjes zijn. Eenvoudig ontbijt. Monterey is een hele mooie plek. Vergeet niet de 17mile drive te doen

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier overnacht tijdens onze trip van SF naar LA over Highway 1. We hebben gekozen voor dit hotel vanwege de prijs en dat er een zwembad was. Daarmee is alles ook gezegd, want het hotel is verder ook nogal 'goedkoop' en gedateerd. Als je er niet teveel van verwacht, is dit prima.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016

We hadden een kamer aan de achterkant, dus geen last van lawaai .
Propere, ruime kamer. Nette badkamer, goeie douche. Bed was prima, wel nogal smal. Ontbijt was oké. Vriendelijk onthaal. Goeie ligging. Er is veel te doen in Monterey.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 september 2015 via mobiele applicatie

Een net en fijn hotel met mooie ruime kamers. Het personeel is erg vriendelijk en het zwembad is mooi gelegen. Ontbijt was voor ons prima: bagels met cream cheese, jam, toast, bananen en appels, muffins, cornflakes enz.. sommigen zouden het misschien te weinig keus vinden maar wij zijn al gauw tevreden.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 18 augustus 2015

Positief : locatie van de kamer aan het zwembad (van het straatlawaai van de erg drukke weg heb je daar geen last), het zwembad zelf.

Negatief : hygiëne in de kamer (het tapijt was wel erg vuil), het schuifraam knelde erg, het vliegenraam was stuk, maar vooral ... het ontbijt was verschrikkelijk. Kartonnen bordjes en plastic bestek, onsmakelijk brood waardoor cornflakes het enige alternatief was, geen yoghurt enkel melk, enkele overrijpe bananen, ... . Werkelijk een afknapper! De wifi in de kamer werkte helemaal niet goed.

Datum van verblijf: augustus 2015