Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 260
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 06-04-23
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 258
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 06-04-23
Profiteer van Expedia-ledenvoordelen
Agoda.com
US$ 210
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 02-04-23
Hotels.comUS$ 258
PricelineUS$ 260
TravelocityUS$ 258
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.378)
Beoordelingen filteren
3.379 resultaten
Waardering van reizigers
1.827
1.061
331
109
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.827
1.061
331
109
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.379 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2019

Goed hotel met leuk zwembadje en hottub. Goed ontbijt.(was niet inclusief, prijsnivo ontbijt is redelijk) Op loopafstand van centrum en pier van Monterey. Vriendelijk personeel.Voldoende gratis parkeergelegenheid.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Daydream43508900055
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DanP3370, General Manager van Hotel Abrego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019
Google-vertaling

Dear Daydream43508900055,


Thank you for sharing your recent stay with our TripAdvisor readers, they are very interested in guest feedback.

I am pleased you enjoyed your stay and found our staff Friendly with our free parking. Plus our nice swimming pool and hot tub to relax in after visiting the sites of Monterey.

If your travels bring you back to Monterey, we would like to have you stay with us once again.

Warm regards,

Dan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2019

We werden hartelijk ontvangen bij de receptie. Onze kamer bevond zich in een van de andere gebouwen dan het hoofdgebouw. Helaas was hier geen lift, dus even sjouwen met de koffers. De kamer was ruim en schoon. 's Avonds hebben we (na het happy hour) gegeten in het hotel. Dit was erg lekker, een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank margotdoelen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DanP3370, General Manager van Hotel Abrego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019
Google-vertaling

Dear margotvdd88,

Thank you for taking the time to share your stay with our TripAdvisor Readers


We are pleased you enjoyed your large spacious room and dinner and happy hour in the restaurant.

We look forward in welcoming you back if your travel plans, bring you back to Monterey.

Best regards,
Dan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2019

Centraal gelegen hotel met mooie kamers en fijn klein zwembad. Heerlijke bedden. Van het restaurant geen gebruik gemaakt, zag er netjes uit maar weinig tafeltjes bezet. De haven en pier is prima aan te lopen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank Caro962
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DanP3370, General Manager van Hotel Abrego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019
Google-vertaling

Dear Caro962,

Thank you for taking the time to share your recent stay with our TripAdvisor Readers.

We are please to know you enjoyed your room and comfortable bed. Plus our heated swimming pool and hot tub.

Our location in centrally located and just a brief walk to the wharf. Sorry you did not partake in our restaurant,where the food is very good.

We hope if your back in Monterey, we will have the opportunity to welcome you back.

Best regards,
Dan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten gebleven, de kamers zijn prima in orde, schoon en netjes. Ontvangst was attent en hartelijk. Het ontbijt was prima in orde dus ook gereserveerd voor het diner. Een hartelijke ontvangst, daar lag het niet aan. De bestelde voorafjes was de ober vergeten door te geven dus hij kwam direct met de chicken parmesan en de rest door. De pasta was koud en hebben we teruggestuurd. Voordat we konden aangeven wat het probleem was gaf hij zelf al aan, oh, is het koud? En dan toch uitserveren...Aan excuses heb je op zo’n moment weinig want de rest van de tafel heeft wel zijn/haar eten. Bij het weggaan hebben we hem goedenavond gewenst. Niet echt professioneel om dan niets terug te zeggen.. laten we hopen een incidentele misstap?

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank marianned798
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DanP3370, General Manager van Hotel Abrego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019
Google-vertaling

Dear marianned798,

Thank you for your honest feedback of your recent stay.

I apologize for the lack of service in the restaurant and the server who did not apologize or remove the item from your check. I truly understand your disappointment, I would be upset as well.

I do thank you for this feedback, even though I can't do anything at this point to make things better for you. It should have been addressed at the time of service.

I hope your stay was pleasant and you had a good trip traveling in the country.

Warm regards,

Dan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2019

Als eerste na aankomst in San Francisco doorgereisd naar dit hotel. Beetje een Duits/Oostenrijkse stijl. Beperkte parkeergelegenheid. Redelijk grote kamer. Interieur netjes maar wel verouderd. Meer jaren 80 stijl. Wij kregen een kamer in een apart gebouw achter de receptie. Geen lift aanwezig naar derde etage dus met zware koffers 2 trappen op. Jammer. Wifi OK, maar niet super. Raam kon open met toegang tot een kleine veranda. Op loopafstand van een gezellige winkelstraat en Fishermans Wharf.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Harry L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DanP3370, General Manager van Hotel Abrego, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019
Google-vertaling

Dear Harry L,

Thank you for staying with us and sharing your honest comments with our TripAdvisor Friends.

You have traveled a long distance to stay with us and we were pleased to have you.

I am sorry you had to carry your bags up to the second floor of the building we do have elevators in two of our buildings and have staff available to assist guest who require luggage handling, I'm sorry you were not aware of this.

As more people are using WiFi, we are in the process in increasing the bandwidth to accommodate our guests needs in this area. The guests rooms were completely updated in 2009 and we are continually enhancing the guest experience.

We look forward in welcoming you back and once again, I appreciate your feedback in only makes us better.

Warm regards,
Dan

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken