Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.036)
Beoordelingen filteren
4.036 resultaten
Waardering van reizigers
1.203
1.340
872
383
238
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.203
1.340
872
383
238
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.036 beoordelingen
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Als je gewend bent om veel te voet te doen, moet je hier eigenlijk niet zitten. De weg naar de "Fischerman's Warf" en het centrum van Monterey is te lang en ongezellig om te lopen. Met de auto is alles prima te bereiken.
Het hotel was verder prima, ruime kamers, goed restaurant, uitgebreid ontbijtbuffet, comfortabele zwembaden en in het weekend life jazz. Bij het hotel is een golfbaan, maar deze is niet van het niveau van de banen in de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Remco S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Dit golf hotel heeft een lelijke en slecht onderhouden golf, de kamers zijn niet veel soeps en keer op keer heb je geen plaats op de parking.
Het kamer personeel begint luidkeels te roepen op de gangen om 8 uur zo zijn ze zeker dat iedereen wakker is en ze de kamers snel snel kunnen opmaken en zo zijn ze klaar om 9 uur, vuile kamers versleten materiaal.
het ontbijt is eenzijdig en de service is ronduit slecht.

Kamertip: er zijn geen goede kamers !
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank mineera
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HRMontereyGM, General Manager van Hyatt Regency Monterey Hotel and Spa on Del Monte Golf Course, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Mineera,

I appreciated your feedback and will discuss your concerns with my leadership team to ensure these incidence do not occur in the future.

All the best,

Steve

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2016

Het hotel beschikt over verschillende gebouwen van max 2 verdiepingen. Rustige omgeving ondanks het feit dat je kort aan de snelweg ligt. Check inn en out verliep vlekkeloos. Wel weinig (of geen) informatie gekregen over de mogelijkheden van eten en ontspanning. Moet je maar zelf uitzoeken. En dan ga je maar in de sportsbar eten waar je langs alle kanten omringd wordt door TV schermen (tot zelf op je tafel) met sportzenders. bah...

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank JanD520
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HRMontereyGM, General Manager van Hyatt Regency Monterey Hotel and Spa on Del Monte Golf Course, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016
Google-vertaling

Dear Jan D,

Thank you for your review, I hope we have the pleasure of your return in the future.

All the best,

Steve

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2015

Het onthaal was niet 1OO%: we kregen geen uitleg over eetmogelijkheden, zwembad,...
Zeer mooie kamer gelegen aan de autosnelweg. Het hotel voorziet hoorstoppen in de kamer. De wifi is in het ganse hotel gratis. Hotel ligt aan de golf en heeft verschillende gebouwen. Als je aan de golfkant ligt heb je een mooi uitzicht.
Het restaurant Tusca was gesloten op zon en maandag zodat je enkel terecht kunt voor een diner in de Sportsbar ( maar enorm veel lawaai daar) of in de Fireplace voor een kleinere hap. De wachttijden zijn hier ook weer niet van de poes.
Zeer uitgebreid, lekker en prijsgunstig ontbijt in Tusca ruimte. Gratis parking

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank rudikruibeke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

Net hotel, groot ziet er allemaal schoon uit.
Voldoende parkeergelegenheid.
Wij hebben er niet ontbeten, dus hoe het ontbijt is weet ik niet.
Personeel is aardig, snel inchecken dus je hoeft niet lang te wachten.
Er is een zwembad aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2015
Reistype: Reisde met familie
Bedank ManonSe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken