Hyatt Regency Monterey Hotel and Spa on Del Monte Golf Course
El Castell Motel(Monterey)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Abrego(Monterey)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 233 per nacht.

• Aan het strand
  • Restaurant
Portola Hotel & Spa at Monterey Bay(Monterey)
  • Restaurant
Best Western Park Crest Inn(Monterey)
InterContinental
Colton Inn(Monterey)
  • Gratis parkeren
Lone Oak Lodge(Monterey)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Monterey Bay Lodge(Monterey)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

4 juni 2016 beoordeeld

Het hotel beschikt over verschillende gebouwen van max 2 verdiepingen. Rustige omgeving ondanks het feit dat je kort aan de snelweg ligt. Check inn en out verliep vlekkeloos. Wel weinig (of geen) informatie gekregen over de mogelijkheden van eten en ontspanning. Moet je maar zelf uitzoeken. En dan ga je maar in de sportsbar eten waar je langs alle kanten omringd wordt door TV schermen (tot zelf op je tafel) met sportzenders. bah...

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
HRMontereyGM, General Manager van Hyatt Regency Monterey Hotel and Spa on Del Monte Golf Course, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2016

Dear Jan D,

Thank you for your review, I hope we have the pleasure of your return in the future.

All the best,

Steve

22 september 2015 beoordeeld

Het onthaal was niet 1OO%: we kregen geen uitleg over eetmogelijkheden, zwembad,...
Zeer mooie kamer gelegen aan de autosnelweg. Het hotel voorziet hoorstoppen in de kamer. De wifi is in het ganse hotel gratis. Hotel ligt aan de golf en heeft verschillende gebouwen. Als je aan de golfkant ligt heb je een mooi uitzicht.
Het restaurant Tusca was gesloten op zon en maandag zodat je enkel terecht kunt voor een diner in de Sportsbar ( maar enorm veel lawaai daar) of in de Fireplace voor een kleinere hap. De wachttijden zijn hier ook weer niet van de poes.
Zeer uitgebreid, lekker en prijsgunstig ontbijt in Tusca ruimte. Gratis parking

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel, groot ziet er allemaal schoon uit.
Voldoende parkeergelegenheid.
Wij hebben er niet ontbeten, dus hoe het ontbijt is weet ik niet.
Personeel is aardig, snel inchecken dus je hoeft niet lang te wachten.
Er is een zwembad aanwezig.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
22 juni 2015 beoordeeld

We hadden een kamer met kingsize bed geboekt, maar deze was niet beschikbaar? We kregen een andere kamer, maar het was echt meer een zakelijk hotel: ongezellig (niet voor familie, stellen of vrienden). Ook hadden we een kamer aan de snelweg, om het af te maken. Er was ook een fee van $ 22 voor parking en wifi.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
14 september 2014 beoordeeld

Mooi hotel, goede voorzieningen, goede service, goede ligging, kortom niets te klagen.. Restaurant goed en dus voor Amerikaanse begrippen duur. Vonden wij niet erg. Voor golfliefhebbers ultieme locatie, wel duur.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie