Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.209)
Beoordelingen filteren
3.209 resultaten
Waardering van reizigers
2.168
772
156
68
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.168
772
156
68
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.209 beoordelingen
Beoordeeld op 13 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel en prachtige grote kamers met haard en grote flatscreen. Goed georganiseerde parking service waarbij je wagen voor je weggezet word en weer opgehaald zo gauw je hem weer nodig hebt. Leuk restaurant met lekker eten.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Bedank Carllind
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juli 2015

We zochten een mooi hotel in Monterey en naar aanleiding van tripadvisor kozen we The Clement.

Aankomst en ontvangst door de vallet was uitstekend, daarna viel het wat tegen. Ontvangst bij receptie was wat rommelig. We kregen een 'upgrade' van een king naar een queen room. We werden door de receptionist naar de kamer gebracht; eerst een lift naar een hogere verdieping, vervolgens door een gang langs een congres, vervolgens een tweede lift om uiteindelijk na een tweede gang aan te komen bij de kamer. Niets bijzonders en 0,0 uitzicht. Gezien de receptionist niets had gezegd, maar wij inclusief ontbijt hadden geboekt, hebben we dit zelf maar nagevraagd. Dit zou ze uitzoeken en vroeg of wij later bij de receptie terug konden komen.

Al met al rommelig en niet echt het intercontinental gevoel. Natuurlijk hadden wij niet de duurste kamer geboekt, maar het was overduidelijk dat nav drukte de geboekte kamer niet beschikbaar was, noem het alternatief dan geen upgrade. Bovendien absurd hoe je bij de kamer moest komen.

Uiteindelijk hebben wij het ontbijt ontvangen, deze was uitstekend en zeker de moeite waard, ook de locatie van het hotel is perfect om Monterey te ontdekken. Bij uitchecken ging alles gestroomlijnd (vallet, bellboy, receptie) complimenten hiervoor.

Kamers zijn schoon en netjes, maar niet bijzonder. Standaard kamers (ook die met openhaard etc) hebben geen uitzicht (0,0), zoals men bij de foto's van duurdere kamers ziet. Bovendien is de knuffel welke op het bed is gelegd geen cadeautje van het hotel (men kan deze kopen, naar wij begrijpen). Daarnaast was naar ons weten WIFI bijna 10USD per nacht (het enigste hotel tijdens onze roadtrip waar geen gratis optie voor gasten beschikbaar was).

Gezien de intercontinental branding waren onze verwachtingen hooggespannen, helaas teleurgesteld. Desondanks de moeite waard (in het geval van een aanbieding) om in overweging te nemen als centrale locatie in Monterey. Volgende keer proberen wij wat anders.

Kamertip: Vraag om een kamer in het voorste gedeelte van het hotel
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank mrGilster
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 29 augustus 2011

Het hotel ligt midden in het hart van Canery Row, dus als Canery Row (zeer vergelijkbaar met San Francisco's Fisherman's Wharf) en het wereldberoemde Monterey Bay Aquarium de belangrijkste redenen zijn voor uw bezoek, dan zou ik dit hotel zeer aanbevelen.
Als u op zoek bent naar een echt rustige en vredige omgeving, dan zou Hyatt Carmel Highlands (uitzicht op Big Sur Coast) waarschijnlijk een betere keus zijn.
De kamer is een beetje klein, maar zeer goed onderhouden en goed uitgerust (mini-koelkast, koffiezetapparaat, zelfs een mooie openhaard).
Het personeel was zeer behulpzaam en gaf ons een mini-opwaardering (naar een kamer met zeezicht), wat erg leuk is.
Gezien de locatie van het hotel (direct naast de drukke straat), zou je denken dat het waarschijnlijk luidruchtig is... Niet echt.
Dankzij de dubbele beglazing is het in de kamer verrassend stil.
De badkamer heeft ook goed formaat, met een mooi bad (schoon) en een douche om in te staan.
We genoten van ons verblijf hier.
Het fitnesscentrum is erg mooi, maar zoals andere beoordelaars hebben gezegd, het "zwembad" (eerder een langgerekt bubbelbad of een langer "eindeloos zwembad") is een beetje teleurstellend.
Als u in dit gebied zoekt naar een overdekt verwarmd zwembad, probeer de "Embassy Suites Hotel Monterey Bay-Seaside "...
Gewoon wat snelle informatie: de "selfservice-parkeergelegenheid" zal je $18 meer kosten (niet gratis), en er is een vreemde accommodatiebijdrage of iets dergelijks van $2, en een rolbed kost je ook $20 meer.
Internet is ook niet gratis ($9,99 per dag, denk ik).
Dus dit alles kan oplopen.
Ook ligt de parkeerplaats niet op het terrein, wat ook nogal vreemd is.
De parkeerservice is $21 per dag (of $25 voor grote auto's).
Aangezien het niet zoveel verschilt, zou je misschien de parkeerservice moeten overwegen als je enkele jonge kinderen hebt om voor te zorgen.

2  Bedank Wen C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken