Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel. Koek bij ontvangst. Ruime 4 pers. kamers met gratis wifi. Ligt langs spoorlijn met goederenverkeer. Hotel met mooie bar en piepklein winkeltje. Starbucks aanwezig. Mooi buiten zwembad op 2de verdieping. In de omgeving een aantal eettentjes en een supermarkt op 10 minuten.

Datum van verblijf: september 2016
ModestoGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Modesto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016

Dear Guest:

Thank you for filling out a review on Trip Advisor and we hope that you enjoyed your American Tour and will be back soon. We are thrilled you enjoyed the complimentary wifi, Starbuck's coffee and enjoyed other amenities as well.

Beoordeeld op 26 mei 2016

Kamer en voorzieningen prima. Omgeving heel handig, je kunt "om de hoek" uitgaan en uit eten. Persoonlijk had ik last van de treinen. Vanwege de lengte van de treinen in Amerika zijn ze verplicht te fluiten bij doorkomst...steeds weer schrikken in je slaap..

Datum van verblijf: mei 2016
ModestoGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Modesto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Dear Ineke:

Thank you for taking the time to write a review of your stay. We apologize for the noise encountered during your stay but are pleased that overall you were able to enjoy the hotel and the surrounding area. We do hope that you will give us a second chance in the near future to impress you.

Beoordeeld op 27 december 2015

Prima hotel, fijne bedden op kamer en ruime keuze uit kussens. Keek uit op het buitenzwembad van het hotel. In de buurt van hotel zitten verschillende restaurants en galerieën. Bar in lobby van hotel zag er gezellig uit.

Datum van verblijf: oktober 2015
ModestoGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Modesto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2016

Beste E G:

Dank u voor het invullen van een beoordeling. We zijn blij dat u genoten van uw verblijf en hopen u binnenkort weer te zien.

Algemeen directeur

Beoordeeld op 25 september 2015

Mooie ruime kamers met goede bedden en heerlijke kussens.
Restaurants in de nabije omgeving.
Het passeren en het fluitgeluid van de trein in de nacht, is minder maar er liggen oordopjes op de kamer.Het is een beetje persoonlijk of je er last van hebt.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde hebben ws minder last van het geluid van de trein.
Datum van verblijf: september 2015
ModestoGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Modesto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2015

Dear Guest:

Thank you for filling out a review on Trip Advisor. We appreciate all of your kind comments and we are happy you enjoyed your experience. We hope to be able to serve you again soon.

Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Super goed hotel. Bij aankomst kregen we een heerlijke koek. De kamer was heerlijk ruim en het bed was heerlijk! Ook het zwembad was heerlijk en het restaurant in het hotel is zeker een aanrader. Lekker eten voor niet al te veel geld. Al met al een prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2015
ModestoGM, General Manager van DoubleTree by Hilton Modesto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2015

Dear guest:

Thanks for coming to see us all the way from the Netherlands. We appreciate your comments that our hotel was a high quality hotel. We truly value all of our guests and Modesto has a lot to offer our International guests as well. We hope that you will continue to choose our Brand when making your hotel choice in the future.