18 september 2015 beoordeeld

Prima hotel onderweg naar Yosemite. Wel is het zo dat de afstand naar Yosemite nog wel vrij lang is. Als je vanuit San Fransisco komt gereden is Modesto niet zo ver. Dus wellicht is het dan handiger om wat ver door te rijden en wat dichter bij de ingang van het Yosemite park te logeren. Zeker als je de Tioga Pass wilt rijden, dit neemt wel wat tijd in beslag en dan is het jammer als je pas tegen de middag aankomt bij Yosemite.
Hotel is verder wel goed, prima ontbijtje, goed zwembad, supermarkt dichtbij etc.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
12 juni 2015 beoordeeld

Hotel gunstig gelegen tov Yosemite. Netjes onderhouden en schoon alleen waren de deuren zo dun dat het leek of de mensen die langs liepen in je kamer stonden. Toevallig best veel mensen langsgekomen in de nacht dat we daar sliepen. Wifi in de kamer werkte goed zwembad en hot tub niet gebruikt maar zagen er prima uit.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
3 juni 2015 beoordeeld

Gemiddeld hotel met vriendelijk personeel. Verzorgde kamers met alle comfort, maar redelijk klein, zodat de koffers open zetten geen optie was.
Het ontbijt hebben we 'smorend aan het zwembad genomen. Het was basic maar door de lokatie best gezellig.

Verbleef: april 2015
24 oktober 2014 beoordeeld

Grote en ruime kamers. Bedden lekker en hoog en dubbel. Makkelijk om op te staan. Ontbijt inbegrepen en lekker, aangename ontbijtruimte. Aan de balie jong personeel en enthousiast. Goede restaurants in omgeving. Rustig gelegen. Rookvrij.

Kamertip: Kamers aan bovenverdieping zijn rustiger. Binnenkanten zijn ook prima.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
16 mei 2014 beoordeeld

Prima hotel! Vriendelijke medewerkers. Alleen het ontbijt (wat de meeste Amerikaanse hotels in Amerika niet verzorgen) was een minpuntje voor ons als Nederlanders. Het brood, spek en ei had niet zoveel smaak. De receptioniste gaf ons onjuist informatie (de Tiogapass was dicht). Ze vertelde ons dat deze open was omdat ze dit jaar weinig sneeuw hadden gehad.
Het internet in dit hotel is heel goed!

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner