Shana S
Buggenhout, België

Goed, maar jammer van het ontbijt

4,0 van 5 bollen29 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Qua ligging, interieur en faciliteiten in orde. Vlak aan de walk of fame. Hotel lijkt pas gerenoveerd, mooi gedaan. Kamer super, de eerste in drie weken zonder vloertapijt! Microgolfoven, strijkijzer en koelkast aanwezig. Veilige (deels ondergrondse) parking. Zwembad is aangenaam. Ontbijt stelt helaas niet veel voor. Wat wafels, toast en flauwe cornflakes. Ook de ontbijtruimte is veel te klein, waardoor we met ons ontbijt buiten zijn gaan zitten. Het ontbijt is maar tot 9u en daar zijn ze heel stipt over, maakte het nog ongezelliger.. Personeel aan het onthaal mocht vriendelijker zijn.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
GM_Front_Desk, General Manager van Quality Inn Near Hollywood Walk Of Fame, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 jul 2019
Dear Shana,
Thank you for taking the time out of your day to leave us a review! We are happy that our ideal location and well-appointed accommodations helped make your stay with us an exceptional one. We want to be sound in all areas, so moving forward, we will seek to improve our breakfast. Nonetheless, enjoy your trip home and the team here at Quality Inn Near Hollywood Walk of Fame Los Angeles are all eagerly awaiting your return!
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Official Site
10.1 km van Quality Inn Near Hollywood Walk Of Fame
Meer hotels in Los Angeles bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2018

Het hotel is een beetje vergane glorie. De voordelen: 1. echt super dichtbij the Hollywood Walk of fame aan de Hollywood drive. Leuke wandeling. 2. Vriendelijke ontvangst bij de receptie door Jorge Garcia (zou het de acteur uit de serie “Lost” zijn?). 3. Kamer was redelijk goed uitgerust en ingericht 4. Ontbijt stelt niet heel veel voor maar is prima, wel weinig ruimte om te zitten maar je mag ook bij het zwembad gaan zitten.
De nadelen: wij zaten in een kamer aan de buitenzijde. Enorm veel straatlawaai echt niet normaal. Airco maakt zeer veel herrie. Dus slaap je licht ga ergens anders naartoe. Zwembad is viezig. Geen lift aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2018
FrontDesk_GM, General Manager van Quality Inn Near Hollywood Walk Of Fame, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

We appreciate you taking the time to provide feedback on your most recent stay. It brightens our day to hear that you enjoyed our wonderful location, friendly staff, and breakfast selection. While we apologize that the noise level did not always meet your expectations, we do hope that it did not put a damper on the rest of your trip. We truly value your feedback and will pass along your concerns about the pool to our maintenance team. We hope your visit to Hollywood was wonderful and hope to see you again in the future!

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel dichtbij hollywood boulevard.
We werden vriendelijk ontvangen door de man van de receptie. Hij heeft ons veel verteld over de ins en outs van LA. Hij bood ons ook nog een tour aan, wij hebben alleen de kortere tour gedaan van 3 1/2 uur.
Hotelkamer was prima, groot kingsize bed. Fijne douche (wel veel chloor). Kamers zijn erg gehorig en werden 's nachts veelal wakker door de buren / verkeer. Ik zou het hotel de volgende keer weer nemen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een betaalbare prijs. Schone, nette kamers. Klein zwembadje wat er niet zo fris uitzag. Ontbijt stelt weinig voor. Om de hoek ligt de walk of Fame. Veel excursies naar Hollywood te boeken. Met de Uber taxi voor rond de 22 dollar naar Venice beach geweest. Aanrader voor een paar dagen

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 20 november 2016

De locatie is echt een topper, hoekje om en je loopt op The Walk of Fame.
Voor de rest is dit een gematigd goed hotel naar Amerikaanse normen.
Parking voor de hotel gasten is GRATIS, doch beperkt gezien er een deel onder het hotel is afgesloten. Er is aanwezigheid van een grote koelkast, magnetron, haardroger maar onze relaxzetel op de kamer zag er toch maar vies uit. De 2-persoonsbedden vonden we wat aan de smalle kant voor volwassen personen. Er wordt een gratis ontbijt voorzien (continentaal) maar ook hier beperkte plaatsen in de ontbijtruimte. Je kan wel ook aan de 2 tafels rond het zwembad plaats nemen voor een ontbijt.

Kamertip: Hotel ligt in drukke buurt, veel straat lawaai en druk verkeer.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel vlakbij Sunset Boulevard en Hollywood Boulevard (Walk of Fame). Badkamers zijn basis in afwerking doch netjes en vooreien van koelkadt en microgolfoven. Zwembad en eigen wagenparkbeheer. Ideaal voor wie met de wagen komt dus.

Datum van verblijf: juli 2016