AshleyG
Kerkrade, Nederland

Fijn hotel met goede locatie

4,0 van 5 bollen31 jul 2019 beoordeeld
Dit hotel heeft een perfecte locatie, direct achter de Hollywood Walk of Fame maar toch ervaar je geen drukte hiervan. Wij hadden een dubbele kamer met twee queensize bedden, persoonlijk vond ik de bedden niet lekker liggen. De kamer was wel netjes schoon en had een ijskast (heel fijn). De auto staat geparkeerd achter het hotel, deze wordt door het personeel naar de parkeerplaats gebracht en gehaald zo vaak je de auto nodig hebt. Ontbijt is erg eenvoudig, niet veel keuze. Al met al zeker een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Official Site
10.2 km van Hollywood Celebrity Hotel
Meer hotels in Los Angeles bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2018

We waren hier twee nachten met twee volwassenen en twee tieners. Het is een heel prettig hotel. Goede kamers en vlak in de buurt van alle attracties. Parkeren kan niet voor de deur, maar voor 11 dollar per nacht wordt de auto voor je in een parkeergarage gezet en vervolgens zo vaak gehaald en weggebracht als je 'm nodig hebt. Het personeel bij de receptie en bij het ontbijtgedeelte was heel vriendelijk. Er werd ook met je meegedacht, zo konden we hier zonder problemen vast online inchecken voor onze terugreis en de boardingpassen printen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Wij hadden een mooie dubbele kamer met een Queensize bed, Kingsize bed, keukentje, veel ruimte. De locatie is rustig, maar heel centraal op loopafstand van de Hollywood Boulevard. Basic ontbijt inclusief.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Heel goed verblijf gehad
Supervriendelijk personeel
Simpel maar goed ontbijt
Metro dichtbij gemakkelijk geen auto nodig
Proper hotel
Parking 11& per nacht
Kamer met keukentje
Rustige buurt geen lawaai gehad
Goede prijs kwaliteit

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 februari 2017

Het hotel is simpel maar de kamers zijn heel groot en comfortabel! Basic ontbijt, maar deze zat ook inbegrepen in de prijs. Op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden in Hollywood. Een absolute aanrader voor een redelijke prijs in vergelijking met de luxe hotels in Hollywood.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

We hadden een kamer met 2 slaapkamers met 2 kingsize bedden + een keuken. De badkamer was klein in verhouding tot de rest van de kamers.
Ontbijt is inbegrepen in de prijs. Het is een wat rommelige, kleine ontbijtruimte, maar de koffie was goed, je had toast, je kon een wafel bakken, er was fruit en yoghurt en er waren gekookte eitjes.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Locatie van het hotel is goed, op 2 min. wandelen van Hollywood Boulevard.
We hadden wel wat last van nachtlawaai (auto's, ..)

Datum van verblijf: juli 2016