misschris16
Veenendaal, Nederland

Modern en hip hotel in Hollywood

Beoordeling van Mama Shelter Los Angeles
4,0 van 5 bollen27 sep 2017 beoordeeld
Wat een leuk hotel is Mama Shelter! We verbleven twee nachten in dit gerenoveerde boutique hotel midden in Hollywood en waren blij verrast toen we aankwamen. Na ons even zorgen gemaakt te hebben hoe het werkte met parkeren, bleek dit super simpel te zijn: Je kan je auto gewoon voor de ingang neerzetten (hier zijn speciale vakken voor op de weg), waar een parkeerwacht je auto in ontvangst neemt en hem voor je weg zet. Ook het ophalen van de auto is zo gepiept. Het is duur ($38 per nacht) maar wel super goed geregeld en fijn om niet zelf naar een parkeer plek te moeten zoeken in het drukke verkeer.
Het personeel was zeer vriendelijk en de kamer fantastisch. Er liggen filmscripts op de kamer en je hebt een kluisje als nachtkastje en een Imac als TV. Je kunt gratis een toetsenbord en muis vragen bij de receptie zodat je kunt internetten (hier betaal je alleen een borg voor)
de badkamer is super luxe, inclusief een regendouche uit het plafond.
Het enige minpuntje was dat we ons 's avonds op straat niet geheel veilig voelden, maar hier kan het hotel niets aan doen.
Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Sheraton.com
  • Trip.com
9.2 km van Mama Shelter Los Angeles
Meer hotels in Los Angeles bekijken
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Tijdens onze huwelijksreis hebben we hier 3 nachten geslapen. Wat een fantastisch hotel! De kamer was groot met uitzicht op het Hollywood sign. De badkamer was modern met een heerlijke regendouche. De kleine details (berichtje op de spiegel, de scripts die je kunt lezen, de maskers, etc) maken het helemaal af! Ook alle complimenten voor het personeel. Ze waren super behulpzaam met alle vragen die we over het hotel of LA hadden.
Doe zeker een drankje op de rooftop bar! Heerlijke cocktails in een gezellige sfeer

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Een heel leuk trendy hotel. Er wordt op heel wat details gelet. Het ontbijt is uitgebreid, de bar uitermate gezellig elke avond en in het weekend speelt zelf een dj. Blijkt dit ook van een keten uit te maken dus zeer benieuwd naar de andere mama's shelter in andere landen!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 26 november 2016

Wij hebben 3 nachten doorgebracht in Mama Shelter en dat is heel goed bevallen. Aardig personeel, fijne bedden, fijne douche en een ideaal dakterras. Het is daar overigens erg warm met 32 graden zonder beschutting. De ligging is prima en de valet parking werkte ook goed. Al met al een prima keuze om in LA te verblijven.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

De kamers zijn mooi, schoon en hip. De receptie staat midden in een restaurant/bar waar diverse gasten die niet in het hotel verblijven een drankje komen doen. Voor mensen die na een vermoeiende dag even komen bijtanken is dat even wennen om steeds weer door de bar te moeten. Eenmaal op de kamer heb je hier trouwens helemaal geen last van. Wel hadden we tijdens onze eerste overnachting last van geluid uit de keuken waar we recht boven zaten. Zowel via het luchtkanaal als via de weerkaatsing van de muur waren de afwasgeluiden erg duidelijk te horen. Na een telefoontje naar de receptie (23.30) met de vraag of er wellicht een raam of deur open stond naar de keuken werd het direct wat rustiger. Tevens deed de receptie de belofte de volgende dag een andere kamer voor ons te regelen, we verbleven hier namelijk 3 nachten. Nadat we op de hoogste verdieping waren geplaatst hebben we heerlijke nachtrust gehad. locatie is 1 block van Hollywood boulevard en dus een prima uitvalbasis voor deze buurt. Naast valet parking biedt men ook de mogelijkheid om 2 blocken verder zelf te parkeren voor 22 dollar per 24u. Voor mensen die van een levendig hotel houden met een knipoog, een aanrader. Voor mensen die het liefst in een rustig, minder hip hotel slapen...even verder kijken

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met HP Windows 10
Beoordeeld op 4 september 2016

hotel, Mama Shelter (6500 Selma Avenue, Hollywood), ligt midden in Los Angeles, tussen Hollywood boulevard en Sunset boulevard. Kamer nummer 505 met goed uitzicht op het “Hollywood Sign”. Er is geen koffiezetapparaat op de kamer maar starbucks zit om de hoek. Parkeren bij dit hotel niet gratis! Het is een leuk en hip hotel. De ontvangst was vriendelijk. Er is een gezellig bar / restaurant. In de bar wordt er wel de hele dag muziek gedraaid. Als je de hele dag op pad bent maakt dat niet uit maar het is wel iets om rekening mee te houden. Voor oudere mensen of gezinnen met kinderen lijkt mij dat minder geschikt. Als je hier wilt ontbijten dan kost dat 18 USD. Het ontbijt is wel uitgebreid en goed. De kamer beschikt verder over een douche, minibar, kluisje, tv, airco, föhn, gratis toiletartikelen en de tv bied extra faciliteiten zoals cd speler, dvd speler, iPod dock, computer. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is nog niet zo oud, dus de kamers zijn modern en de douche is erg prettig en alles is schoon en netjes. Er komt ook een dakterras op het hotel (under construction). Parkeren gaat via valet parking, je auto wordt door een medewerker van het hotel gehaald en gebracht wanneer je hem nodig mocht hebben. Wel verstandig om even vooraf te kijken (google?) of er misschien een goedkopere openbare parkeergelegenheid is. Het hotel ligt op een ideale plek om de belangrijkste bezienswaardigheden van LA te bezoeken, met 2 minuten lopen sta je op de Hollywood boulevard. Kom je met de auto hou dan wel rekening met grote drukte en files rond de stad, en drukte in de stad wanneer je naar het hotel rijdt! Het is een middenklasse hotel maar de prijzen voor hotelovernachtingen in LA zijn hoog, dus gezien de prijs mag je het ook wel " luxe klasse" noemen.

Kamertip: kamer 505 heeft mooi uitzicht op het Hollywood sign.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen