cadl2015

Geweldig hotel

Beoordeling van The Hollywood Roosevelt
5,0 van 5 bollen4 feb 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Wat een heerlijk hotel is dit.
Wij hadden een kamer geboekt bij het zwembad volgens mij noemen ze dit de Cabana kamers. Deze zijn zo ruim zo schoon en een groot balkon.

Het personeel is vriendelijk de omgeving is geweldig en je weet van Los Angeles dat niet alles op loop afstand is. Maar dit hotel zit tegenover het Chinese theater aan de hollywood wlak of fame. Je kan er goed eten het zwembad is ruim er zijn genoeg lig bedjes.
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
A H, Other van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 feb 2023
Dear cadl2015,

Thank you for joining us for such a memorable stay in one of our poolside cabana rooms! As you noted, the best of Hollywood is just outside our doors, and we are glad our David Hockney pool and grounds could provide an oasis for you after each day of fun and exploration. We hope you will be back for more California sunshine soon!

Warm regards,
  • Algotels
4.7 km van The Hollywood Roosevelt
Meer hotels in Los Angeles bekijken
Beoordeeld op 14 januari 2020

Personeel acteert vriendelijkheid, kamers zijn klein, gehorig en toe aan een update! Vooraf hadden we een mail gestuurd over transport naar het hotel, daar is niet op geantwoord. Liften deden het anderhalve dag niet. Verzoek aan de receptie over wc papier wat niet is bijgevuld werden arrogant en laat afgehandeld.

Kamertip: Niet boeken, je krijgt er spijt van
Datum van verblijf: januari 2020
Manager-247, General Manager van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Dear Jolmar6678,

We appreciate your candid review and thank you for joining us at our historic hotel. As you learned, our property does have its quirks as an older building, and we appreciate your patience with us as we strive to ensure five-star hospitality. We know we can better serve you should you find yourself in Hollywood again.

Kind regards,

Beoordeeld op 3 januari 2019

Mooi hotel op centrale lokatie in Hollywood. De kamers met uitzicht op Walk of Fame zijn 's nachts wel wat lawaaierig. Groot en verwarmd zwembad met veel zonnebedden. Er kan gegeten worden bij het zwembad, maar ook in de andere restaurants van het hotel

Datum van verblijf: december 2018
Manager-247, General Manager van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Dear friend1001,

Thank you for your endorsement and praise! We're delighted to know you so enjoyed our proximity to the Walk of Fame and relaxed with us by the Tropicana pool. We hope you'll be back for another Hollywood vacation soon!

Kind regards,

Beoordeeld op 5 november 2018 via mobiele applicatie

Perfecte service van het hele vriendelijke personeel. Ontvangst was super. Prachtig zwembad met tuin. Heerlijk gegeten in de Pyblic Restaurant en gedronken in de gewelvenbar. Centrale ligging uitstekend. Op de Cabana kamer met balkon kom je lekker tot rust na een drukke dag in Hollywood. Je kunt royaal genieten van het zwembad. Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2018
Manager-247, General Manager van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Hello Suzanne007s,

We're delighted that your Cabana room so well-pleased after each busy day exploring Hollywood. We hope you'll make yourself at home with us again should your travels bring you back to sunny California. We'll have a drink in Teddy's with your name on it!

Warm regards,

Beoordeeld op 14 november 2017

Toen ik in Hollywood was heb ik in dit hotel geslapen. Het hotel is mooi en schoon, maar wel duur voor wat je krijgt. Natuurlijk is het een bekend hotel en is het echt midden op de Hollywood boulevard, maar toch had ik iets meer verwacht. In de hotelkamer stond een flesje water waar je 9 dollar voor moest betalen. Het zwembad was wel leuk met veel jonge mensen, alleen de werknemers waren er niet zo vriendelijk. Het voelde een beetje alsof 'de rijk uitziende mensen' werden voorgetrokken. Bij de incheckbalie wel enorm vriendelijk behandeld! Verder ook mooi uitzicht vanuit de kamer en een top locatie als je op Hollywood Boulevard wil zijn!

Datum van verblijf: maart 2017
Bryce R, Guest Relations van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Hallo Bokadoooo,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze recensie te schrijven. We waarderen alle feedback. Het spijt me te horen dat je het gevoel had dat het personeel niet vriendelijk was. Ik zal uw opmerkingen doorgeven aan het management om ervoor te zorgen dat we de nodige wijzigingen aanbrengen om te zorgen voor kwaliteit en vriendelijke service. We hopen dat je snel weer bij ons bent!

Vriendelijk,
Bryce Rackham, Guest Relations

Beoordeeld op 18 november 2016

De ligging van het hotel is perfect als je Hollywood wilt bezoeken. De kamers zijn erg goed, maar niet al te groot. Het zwembad is heerlijk, en is een perfecte plek om even te relaxen te midden van de drukte in Hollywood.
Wel is alles in het hotel duur; van het internet tot de flesjes water.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Bryce R, Guest Relations van The Hollywood Roosevelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

SGRS76,

Bedankt voor het schrijven van ons deze recensie. Ik ben blij dat je van je verblijf genoten hebt! We hopen dat je binnenkort weer bij ons komt.

Oprecht,
Bryce Rackham, Guest Relations