dak

top hotel

Beoordeling van Hollywood Hotel
4,0 van 5 bollen6 dec 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
leuk hotel, ligging is goed, 2 min verderop kan je de metro nemen, beveiligde parkeerplaats, vriendelijk allemaal, geen problemen gehad met de wifi, mooi zwembad. schone kamers alles was top! ik vond het geweldig. niks over te klagen!!!!
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Pil M, Other van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 17 dec 2022
Hello Dilekahu,

We always enjoy hearing what our customers have to say. We’re glad we could be of service and appreciate the kind words! We hope to see you again on your future travels.

Pil M.

• Official Site
4.7 km van Hollywood Hotel
Meer hotels in Los Angeles bekijken
Beoordeeld op 9 maart 2020

Zeer matig hotel. Ga niet op de foto’s af, deze geven een veel mooier beeld dan de realiteit. 150 dollar per nacht: luidruchtig hotel. WiFi valt steeds weg. Hiervoor twee Airbnb geboekt: voor 110 dollar meer luxe (eigen zwembad) en sfeervolle ambiance in mooie wijk. DIT HOTEL VERMIJDEN

Datum van verblijf: maart 2020
Gisel Miller, Other van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2020

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooie ligging, mooi ingerichte kamer, vriendelijk personeel, gezellig ontbijtbuffet met gedreven personeel! Mijn zoon was tijdens ons verblijf jarig en het keukenpersoneel ‘regelde’ a birthdaycake bij het ontbijt. Fantastisch!

Datum van verblijf: oktober 2019
Gisel Miller, Other van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2020

Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Wij bleven 2 dagen in LA om te acclimatiseren voor we met de cruise zouden vertrekken vanuit de haven van LA..
Als echte Hollanders hadden we ons een beetje vergist in de afstand en moesten we evengoed nog ruim een uur rijden naar de haven. Dichtbij was het dus niet maar het was wel een leuke locatie om te zitten.
We zijn Melrose avenue afgelopen en daar is genoeg te doen. Als je gezond van lijf en leden bent is alles op loopafstand.
Het hotel is prima. Ruime kamer en badkamer. We zaten niet aan de hoofdweg en dat is een pré. Het ontbijt was erg goed. Probeer eens de verse wafels. We hebben nu eindelijk begrepen dat ze echt lekker kunnen zijn. Als het maar vers bereid is.
Hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: november 2019

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst kan je voor de lobby even staan met de auto om eerst in te checken. Voor parkeren bij het hotel moet je betalen. Wij hebben de Mulholland Drive gereden en het Hollywood sign gezien. Verder door Bel Air en Beverly Hills gereden en over de walk of fame gelopen. Ontbijt is zeer goed en bij ons ook inbegrepen. Omelet wordt klaargemaakt waar je bij staat. Ook hebben wij nog even gesport en gezwommen. Prima voor elkaar allemaal. Wij hebben er goed geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

De receptiemedewerker vroeg ons op welke verdieping wij een kamer wilden. Wij gaven aan dat de verdieping niet uitmaakte, maar dat we wel graag een stille kamer wilden, bijvoorbeeld aan het einde van de gang. We kregen een kamer halverwege de gang op de eerste verdieping (begane grond) toegewezen, welke alles behalve stil was! De kamer zit aan een patio, waar 's ochtends om zeven uur de muziek aangaat en 's avonds hebben we telkens tussen negen en tien uur moeten bellen om die verschrikkelijke muziek uit te zetten (dit werd dan wel meteen gedaan). De deuren van de kamers kunnen niet zachtjes worden dichtgedaan, deze geven een zeer harde klap, wat enorm doordreunt. Als andere mensen om zes uur wakker zijn en hun kamer verlaten, dan ben je zelf dus ook direct klaarwakker! De tweede nacht zat er midden in de nacht een vrouw voor onze hotelkamer te roken (dat dit überhaupt mag in de patio, bah!) en zeer luid te praten, waardoor we uit bed moesten en om stilte moesten vragen. Daarnaast is de kamer erg armoedig en vies (binnen een half uur zijn je blote voeten pikzwart). Tevens werkt het kaartje aan de deur voor de schoonmakers blijkbaar niet. Als je geen kaartje ophangt, hoort je kamer niet te worden schoongemaakt, maar dat gebeurt dan toch. Zelfs wanneer je het kaartje op 'do not disturb' hangt, zijn ze alsnog zo brutaal om je kamer binnen te komen. Tja, dit hotel heeft duidelijk een opknapbeurt nodig! Zet in de toekomst alsjeblieft géén muziek meer aan in de patio, de stad Los Angeles is al druk genoeg en in het hotel wil je dan tot rust komen. Na drie gebroken nachten, zijn we blij dat we dit hotel mogen verlaten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019