Hollywood Hotel
Ocean View Hotel(Santa Monica)
US$ 418*
  • Aan het strand
Crowne Plaza Los Angeles International Airport Hotel(Los Angeles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 157*
  • Zwembad
Loews Hollywood Hotel(Los Angeles)
US$ 521*
US$ 388*
  • Restaurant
The Kinney(Marina del Rey)
US$ 330*
US$ 314*
  • Zwembad
Travelodge Santa Monica(Santa Monica)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 234*
US$ 229*
  • Gratis parkeren
Inn at Venice Beach(Los Angeles)
US$ 305*
US$ 291*
  • Inclusief ontbijt
The Westin Los Angeles Airport(Los Angeles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 176*
Westin.com
  • Zwembad
Embassy Suites by Hilton LAX North(Los Angeles)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 207*
The Ambrose(Santa Monica)
US$ 352*
US$ 325*
Agoda.com
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hollywood Hotel, ziet er van binnen wat verouderd uit. De kamers zijn prima en bedden liggen heerlijk. Wat ook relax is dat er een tv aanwezig is met chromecast. Hiermee kan je eenvoudig bijvoorbeeld Netflix streamen naar de tv op je kamer. Niet verkeerd op een dag met regen.

Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn goed schoon. Het ontbijt is ook ok. Een omelet naar keuze of wafels worden voor je bereidt.

Het hotel is op loopafstand van metro halte Vermont/Santa monica. In een paar minuten loop je over the Walk of Fame.

Fijn verblijf en in de buurt van bezienswaardigheden.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Beste gast,

Gisel Miller
Front Office Manager

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een goed verblijf gehad. De kamer was groot en schoon. De bedden lagen heerlijk. De kamer kan alleen wel een likje verf gebruiken. De badkamer is ook schoon, maar kan ook wel een opknap beurt gebruiken. Ze zijn in het hotel wel bezig met opknap werkzaamheden. Dit is absoluut niet storend. Ontbijt was verrassend goed. Parkeren kan op afgesloten terrein. Locatie van het hotel is goed. We zijn met de metro naar de walk of fame gegaan, echt ideaal. Metro station is op loopafstand van het hotel. In de buurt zijn ook diverse supermarkten te vinden. De buurt hebben wij verder als veilig ervaren.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 augustus 2014 beoordeeld

Het Hollywood hotel ziet er van buiten prachtig uit. De kamer was OK maar het bed was klein voor 2 personen. Het meest vervelende was de houding van het personeel. We wilden graag 2 aparte bedden (voor 2 volwassen kinderen) maar dat was absoluut niet mogelijk. Desnoods werd er voor $ 30 per nacht een rolbed geplaatst. De manager, de heer Nielson, was ronduit lomp en onbeleefd. Het maakte hem allemaal niets uit, we moesten niet zeuren. Maar hij was niet de enige. We zagen 's avonds dat de lampen van een auto nog aanstonden. We meldden dit aan de 'parkeerwachter'. Die wist het maar hij ondernam geen actie. Het melden bij de receptie leidde ook tot niets. Vermoedelijk wordt het hoog tijd dat het management van dit hotel vervangen wordt, het zou zo mooi kunnen zijn. De helft van de lampen op de kamer deed het niet, de liftvergunning was verlopen, de inlaat van de airco vies. Erg jammer.

Kamertip: Zoek een alternatief!
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Gisel M, Front Office Manager van Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gisel Miller
Front Office Manager

30 juni 2014 beoordeeld

Een leuk hotel met mooie, propere en ruime kamers.
Je hebt er een gratis ontbijt waar je kan kiezen wat je op je eitjes wil, en ze worden klaargemaakt waar je bij staat! Het hotel heeft ook een zwembad maar dit hebben we niet gebruikt.
Het hotel heeft een goede ligging, kort bij de Hollywood boulevard en het Hollywood en Highland Center.

• Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
28 juni 2013 beoordeeld

Dit was het beste hotel van onze trip! De service was goed, we konden tripjes gewoon boeken bij de frontdesk. We konden eten via het hotel laten bezorgen van restaurant uit de buurt.
De kamer was zeer ruim, mooi ingericht en heeft een ruime mooie badkamer.
Het hotel heeft ook een mooie binnenplaats waar je overdag en 's avonds heerlijk kan vertoeven. Daarnaast is er elke ochtend een heerlijk ontbijtbuffet. Zeer uitgebreid!
Het hotel heeft een beveiligde parkeerplaats.

De locatie was super. Ongeveer 10 minuten rijden van het hotel naar het Chinese theater, 10 minuten naar de famers market en binnen 10 minuten was je ook bij griffith observatory. 15 minuten rijden en je zat down town LA

• Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden