11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is ons uitstekend bevallen. Mooi en modern van opzet. Prachtige lobby, veel zakelijke ruimtes, zeer ruime en mooie kamers, een buiten zwembad op de 5e verdieping met goed uitzicht, uitstekend ontbijtbuffet, heel dichtbij Hollywood Boulevard (Walk of Fame) en veel eetgelegenheden in de buurt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
James L, Manager van Loews Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Dan u voor uw opmerkingen en ik hoop dat je snel weer te bezoeken !

James Lemon
Hotel Manager

10 januari 2016 beoordeeld

ik ben 2 keer in dit hotel verbleven, 2014, 2015. Het voelt als thuiskomen. Fijn modern hotel, behulpzaam personeel. Gratis wifi. Mooie en schone kamers! En om de hoek van hollywood/highland en de walk of fame. Dit hotel ligt perfect. Het zwembad heeft mooi uitzicht op het hollywood sign en het winkelcentrum.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
James L, Manager van Loews Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2016

Heel erg bedankt voor je mening en voor de terugkeer naar ons te bezoeken op Loews Hollywood Hotel . Ik waardeer uw opmerkingen en ik kijk ernaar uit om verwelkomen u snel weer terug .

James Lemon
Hotelmanager

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom prijzig hotel die zijn beste tijd gehad heeft , kamers redelijk groot en schoon voorzieningen douche etc gedateerd. Zwembad klein en moet onderhouden worden .hotel zit in het centrum naast de walk of fame en een mall , dat is prettig. Universal studio's op 5 min rijden . Voor 2 nachten prima , niet langer.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
James L, Manager van Loews Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Hartelijk dank voor je mening en het delen van uw feedback over uw recente verblijf. Uw commentaar wordt gewaardeerd en ik hoop dat je weer terug naar Loews Hollywood in de toekomst.

Jamie Lemon
Hotel Manager

12 juli 2015 beoordeeld

Als je opzoek bent naar een hotel in Hollywood is dit een perfecte keuze.

Aankomst na een lange vlucht AMS-LAX perfect, nette vallet en vervolgens goede ontvangst door de receptie. Kamer prachtig (junior suite) met een mooi uitzicht op het hollywood sign. Ontbijt uitgebreid maar niet goedkoop. Het hele hotel heeft een schone en moderne uitstraling. Locatie top tbv hollywood (om de hoek van hollywood & highland, dolby theater en zodoende ook de sterren). Wat mij betreft aanrader.

Kamertip: Hoge verdieping met uitzicht vragen
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
James H, Manager van Loews Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2015

Thank you for the feedback.

3 juni 2015 beoordeeld

Goed te bereiken aangenaam hotel midden in Hollywood. Vlak naast fraai winkelcentrum, Hollywood Boulevard en Dolby Theatre. Walk of Fame is om de hoek. Prima restaurant, leuk uitzicht op Hollywood Hills met Hollywood Sign en mooi zwembad op de 5e verdieping. Redelijk grote kamer. Parkeren in openbare parkeergarage onder hotel. Metro zeer nabij. Prijzig.

Kamertip: Vraag om kamer met uitzicht op Hollywood Sign.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
James H, Manager van Loews Hollywood Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2015

Dank je wel voor de geweldige reacties!