“Zalige chocolade cake!”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden hier wat drinken voor NYE en het was echt heel fijn zitten! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijke chocolade cake!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de busreis vanuit Phnom Penh was het de eerste leuke tent die we tegen kwamen. De sfeer voelde meteen goed. Backpacks neergezet en met z'n allen aan een bartafel gaan zitten. Het was ca half twee en we hadden dorst en trek. Daarvoor hebben ze hier een ruime keus. De bbq burger is een aanrader en ook de chicken fajita was heerlijk. De bediening is super vriendelijk en de sfeer is echt heel prima.

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier langs en kwamen eerst voor een paar biertjes. Later liepen we weer langs en besloten om ook hier te gaan eten. Het is een beetje een hangout van backpackers. Nou zijn wij 40++ maar ook wij vonden het relax daar. Het eten was lekker, maar voor mij echt teveel. Enige nadeel ik voelde mij daar met 44 jaar best oud. Maar we komen hier zeker terug.

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige dag zijn wij hier naar binnen gestapt, lekker huisgemaakte ice tee gedronken en vervolgens niet meer weg gegaan :-) de cocktail's zijn verraderlijk en het eten was prima!!
Het westerse personeel was meer met zichzelf bezig dan met de klanten helaas.
Het is echter Zeker een bezoek waard.

9 april 2016 beoordeeld

Prima westers en khmer eten, vriendelijk personeel, goed wifi. Kortom: een hele leuke plek voor een backpacker.

Reizigers die Monkey Republic Restaurant bekeken, bekeken ook

Sihanoukville, Provincie Sihanoukville

In Monkey Republic Restaurant geweest? Deel je ervaringen!