“Houtgestookte pizza's”

Keukens: Grieks, Mediterraan, Turks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bodem van de pizza is dun, maar niet knapperig en de topping mist de Italiaanse kruidenfinesse, waardoor ze flauw smaakt. Ons viel het tegen, ook het voorafje, antipasti. De verse vruchtensap was lekker.

21 december 2016 beoordeeld

Ongekende grote pizza,s, voor 1 persoon veel te groot. Heerlijk van smaak. Goede service en snelle bediening.

9 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel restaurants in de buurt waren gesloten vanwege vakantie, daarom Italiaans gegeten ipv Cambodjaans.
Het eten was goed, we hebben zelf geen pixza gegeten maar zagen xtra large exemplaren voorbij komen die met smaak gegeten werden.
Restaurant kijkt uit op de rotonde met de gouden leeuwen. Aangezien het megadruk was hebben we buiten gezeten. De stoelen hadden hier geen kussens en dan ben je geradbraakt na een uur. Veel bedelende kinderen.
Bediening was vlot en beleefd. Veel chinese gasten die erg aanwezig waren (luiddruchtig, schreeuwende kinderen etc), niet plezierig wanneer je een gesprek wilt voeren.
Al met al een prima restaurant wanneer je eens iets anders wilt dan rijst en noedels maar 1x was voor ons voldoende.

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima alleen de ambiance niet zo. Ik vond het net een vreetschuur. Pizza was goed op smaak en heel groot. Dus voor 5 dollar zeker niet duur. Ideaal voor backpackers maar niet voor als je iets luxer wilt. En je zit er ook niet echt gezellig. Kan je beter lekker op het strand bij martini gaan eten, ook niet duur en daar zit je veel leuker.

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben jij klaar met alle rijst, noodles en curry's?

Dan is dit restaurant instaat om jouw mediterraanse behoefte te vervullen. De pizza's smaken bijna Italiaans. Wat voor zijn Aziatische doen geweldig is.

Ooh en niet te vergeten. Ben je een kleine tot medium eter, dan kun je de pizza eenvoudig delen. Hij is huge. Take aways zijn ook mogelijk

Reizigers die Olive&Olive Mediterranean Food bekeken, bekeken ook

Sihanoukville, Provincie Sihanoukville

In Olive&Olive Mediterranean Food geweest? Deel je ervaringen!