“Beter vind je zelfs niet bij ons”
Beoordeling van Cafe Mango

Cafe Mango
Geclassificeerd als nr. 16 van 399 Restaurants in Sihanoukville
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb de spaghetti bolognaise gegeten maar wow . . . De pasta was al dente en de saus verrukkelijk.Beter ga je in Cambodja niet vinden.Mijn vriendin eet graag vegetarisch en ze was in de wolken met het concept "Make your own pizza" . . . Een dikke aanrader indien je is iets anders wilt dan khmerfood of vettige fastfood.

Datum van bezoek: november 2016

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza's gegeten in het Mango café. Tussen 12-2 en 5-6.30 betaal je 5.50 voor een broodje vooraf, pizza en drankje. Verder ziet het café er leuk uit en is de bediening super vriendelijk. Goede koffie ook.

Datum van bezoek: augustus 2015
NickSeaView, Owner van Cafe Mango, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2015

hi,
thank you for your lovely review,

24 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bier uit blik, echter wel in een gekoeld glas! Kreeg helaas niet de pizza die ik besteld had (quarto fromage ipv quarto stationi), dat wisten ze mooi te combineren met een kleine korting!
Niets te klagen en vriendelijk personeel! Lekker gegeten!

Datum van bezoek: juli 2015
7 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden enorme trek in pasta dus namen plaats in mango! Ik had tagliatelle met zalm en mijn reisgenoot penne met mozzarella, basilicum, olijven, zontomaatjes enz! Bij haar miste de helft van de ingredienten. Smaakte naar olie! Mijn pasta was oke, niet heel bijzonder! Avond ervoor gegeten bij olé tapas (iets terug) was wel geweldig!

Jetmanski, Manager van Cafe Mango, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2015

I am so sorry that you did not enjoy your meal at Cafe Mango, I hope our staff were understanding and tried to rectify the situation. The Penne Cafe Mango, which I believe you are talking about, is quite a simple dish but I will be reviewing it to ensure our staff are preparing it correctly. Thank you for taking the time to review us!

Your Team at Cafe Mango

29 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van de flyer die we op het strand kregen, zijn we onze laatste avond hier gaan eten. Nadat we ons eten besteld hadden(pasta en lasagne) moesten we onwijs lang wachten op ons eten, en omdat alle andere tafeltjes die NA ons kwamen hun eten veel eerder kregen was dit niet echt een goed begin. Eindelijk hadden we ons eten, pasta was prima (niet bijzonder maar oke) alleen de lasagne was erg flauw en had totaal geen gehakt erin. De kaas-smaak overheerste enorm!
Snel betalen en wegwezen, eten bij tentjes op het strand, veel en veel beter!!

So sorry to here you did not have a pleasant experience at Mango. I can not comment on what exactly happened that evening but service was obviously behind which sometimes frazzles my kitchen staff, although this is not an excuse for your food coming out much to late. I am surprised you did not like the lasagna, it is usually one of our most popular dishes. Thank you for writing to us your review will help me improve service for the future. I hope the rest of your travels were great!

Your Team at Mango

Reizigers die Cafe Mango bekeken, bekeken ook

Sihanoukville, Provincie Sihanoukville

In Cafe Mango geweest? Deel je ervaringen!