Sahaa Beach Resort(Sihanoukville)
Tamu Hotel(Sihanoukville)
  • Inclusief ontbijt
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Chez Paou(Sihanoukville)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Beach Club Resort(Sihanoukville)
  • Gratis parkeren
Don Bosco Hotel School(Sihanoukville)
Agoda.com
Golden River Bungalows(Sihanoukville)
  • Zwembad
6 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We wouden nog even wat luxe voor dat we weer vertrokken uit Cambodja. Dus kozen wij voor serendipity beach resort. Mooie en schone kamers. De badkamer was voor een feestje na een week verblijf op koh rong. Zwembad is groot en je kunt er lekker liggen. De ene personeelslid spreekt beter Engels dan de ander. De locatie is perfect.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

We waren door een tuk tuk chauffeur, aan de overkant afgezet dat was een low bugget hotel en vies en oud. Dit wilde we niet . Toen zagen we aan de anderekant het Serendipity hotel en daar hadden ze zelfs nog een kamer met zeezicht. Dus snel over gestapt een prachtige kamer met een heerlijke grote badkamer met stort douce en schoon. TV met BVN erop. En een heerlijk groot bed.
Prachtig groot zwembad erbij. En het personeel was ook erg vriendelijk en sprak aardig Engels.
Dus al met al een aanrader. Wat ik ook nog erg klantvriendelijk vind, in de badkamer staat een tas met 2 handdoeken erin om mee te nemen naar het strand of zwembad erg handig.

Kamertip: Heerlijk en verzorgd hotel, zeker doen!
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
30 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers van dit hotel zijn behoorlijk ruim van formaat. Het interieur is hedendaags modern. De badkamer biedt een grote badkuip waarin zelfs de overwegend lange nederlander ruim kan genieten.
Het bed is zeer comfortabel, de dekens zijn zeer schoon en lekker dik. In de vorige recencies is te lezen dat het personeel onvriendelijk zou zijn; dit is echter niet waar. Wij hebben ze als zeer prettig ervaren. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijt mogelijkheden omdat deze zaal er nogal zakelijk uitzag. Het zwembad is enorm en heerlijk. Enige tijdelijke minpunt is de constructiewerkzaamheden van de buren. Hier kan enig lawaai worden veroorzaakt of de constructiewerknemers die de kamers kunnen waarnemen. Dit vonden wij slechts licht vervelend. Tevens in tegenstelling wat er in de lonely planet staat heeft dit hotel wel een lift. Kortom wat je hier krijgt voor wat je betaald is echt goed!

Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
27 november 2012 beoordeeld

Een heel erg mooi hotel. De kamers zijn ruim en erg mooi. Een 30 meter lang zwembad. Kamers vanaf 32 dollar. Wij zaten 1 hoog met poolview voor 38 dollar. Geen ontbijt, maar tegenover het hotel zit new sea view waar je uitstekend kan ontbijten. Binnenkort gaat ze wel een hotel ernaast bouwen, dus kan er geluidshinder ontstaan. Dat is op veel plaatsen in sihanoukville ivm de ontwikkeling van het stadje.

Verbleef: november 2012, reisde met vrienden
16 december 2011 beoordeeld

De kamers zijn de mooiste waar ik ooit gelogeerd heb. Een nadeel, 2 losse bedden.
Het baliepersoneel is zeer slecht. Van de aziatische vriendelijkheid is niets te merken. Na drie dagen wegggegaan omdat het baliepersoneel ons te veel irriteerde.

• Verbleef: december 2011, reisde met vrienden