Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 223
PricelineUS$ 223
Hotels.comUS$ 223
eDreamsUS$ 223
CheapTicketsUS$ 223
FindHotelUS$ 223
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Geweldig! Cabins met 2 slaapkamers, kitchen met 4 pitten, oven erbij. Heerlijk even zelf pasta maken na een week fastfood ala je kent het wel.
Hier doe je in de avond de kachel aan en gooi je wat hout, wat voor je klaarligt, in de open haard. Daarvoor ben je lekker naar de spa geweest, ff scrubben en rond 11 uur max ben je uitgeteld. Hadden we maar 2 nachten geboekt. Cabin 103 aan een kabbelend beekje!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht overnacht en hebben het heerlijk gevonden. Ondanks een rit van 7,5u vonden we dit hotel zeker de moeite waard! Je hebt zelfs een bubbelbad in je kamer! De Spa was ook boven verwachting! Heerlijk om even bij te komen na zo’n rit.. ondertussen viel er buiten sneeuw.. lekker romantisch :)

Datum van verblijf: mei 2018
Darla R, General Manager van Double Eagle Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear Heerliijk, Thank you so much for the long ride that you experienced to get us, We hope that you enjoyed some of the beautiful areas that surround us along your journey. We are delighted to hear that were apart of your resting and relaxing on your vacation. The Double Eagle Resort team looks forward to having you and your family as our guests again soon,

Beoordeeld op 12 mei 2017

Yosemeti was vandaag niet te bereiken.
De dame van het visitor center stelde een tour rond de lakes in de buurt.
Zo kwamen we terecht in June en restaurant Double Eagle.
Goede ontvangst, klasse zaak en heel lekker eten.
Pils was duur, 7 dollar.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 september 2015

Zeer mooi en verzorgd hotel. Ruime kamer met frigo en diepvriesvak, dvd speler, tv, bubbelbad, douche, ...
Een uniek locatie tussen de bergen. Rustig gelegen. De hertjes grazen in de tuin.
Het bijhorend restaurant heeft voldoende keuze aan gerechten voor een schappelijke prijs. Het gebruik van de spa is inclusief en zeer verzorgd. Kortom dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2015

We verbleven 1nacht als we van las vegas kwamen en het was heel goed. Een compleet ander verblijf in de natuur maar heel net en mooi . In de buurt heb je enkele restaurants waarvje ook lekker kan ontbijten

Kamertip: Neem een kamer op de bovenverdieping
Datum van verblijf: augustus 2015