“Geweldige locatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“website functioneert niet”
Beoordeeld op 4 januari 2020 voor een verblijf in december 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

bij de selectie de periode opgegeven, mogelijkheden gepresenteerd gekregen en geboekt. Na boeking bericht gekregen dat de lokatie niet beschikbaar was in de opgegeven periode (!!),

Datum van verblijf: december 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
MariekeL ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Geweldige locatie”
Beoordeeld op 19 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een mooie historische locatie. Het huisje in de gerestaureerde slaapzaal van de stoomkatoenspinnerij van het derde gesticht is compact, uitstekend voor 2 personen en van alle gemakken voorzien. De gastvrouw en gastheer zijn uiterst behulpzaam. De omgeving is weids en zeer rustig, gewekt worden door het gekwetter van heel veel vogeltjes is zeer aangenaam. Je kunt alle kanten op wandelend en fietsend. Omdat wij nat en koud weer hadden was de houtkachel heerlijk warm en onze gastheer zorgde voor genoeg haardhout. Het historisch interessante Veenhuizen ligt op schootsafstand. We zullen zeker nog eens terugkomen om dan met mooier weer meer van de omgeving te verkennen.

Datum van verblijf: maart 2019
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
A3ana63
common_n_hotel_reviews_1bd8 45 nuttige stemmen
“Bijzonder! ”
Beoordeeld op 10 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Gevestigd in de oude stoomkatoenspinnerij van het derde gesticht in Veenhuizen Is dit wel een heel bijzondere plek om te overnachten. Mooi compact appartement, zeer volledig en stijlvol ingericht, met een prachtig uitzicht over wei en bosrand aan de achterkant.
Omdat we een bijzondere reden hadden voor ons verblijf hier stond er zelfs een bos rozen en een fles bubbels in het appartement bij aankomst. Hoe bijzonder is dat!

Datum van verblijf: juni 2017
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.