“Heerlijk en eerlijk”

Kota Radja Chinees-indisch Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Beilen
20 juni 2023 beoordeeld

Prima eten en een vriendelijke gastvrije bediening. Rustige en sfeervolle omgeving in hartje Beilen

Datum van bezoek: juni 2023

7 augustus 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel, we waren een paar dagen voor de lockdown en we zaten met zn vieren in het restaurant. We zijn enorm verwend. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer langs om te smullen. Dankjewel voor het super lekkere eten.

Datum van bezoek: maart 2020
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk pittige Suun-La soep, de ajam ketjap een echte aanrader, zeer vriendelijke mensen, gewoon een goede keuken.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima chinees indisch restaurant. Lieve mensen. Heerlijke gerechten. Ook goed voor afhalen. Het chinese restaurant in Beilen. Zoek niet verder. Dit is klasse!

Datum van bezoek: november 2017
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wonen sinds eind oktober in Beilen. Al meerdere keren Chinees afgehaald en elke keer weer heerlijk. En erg vriendelijk personeel.
Echte aanrader

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Kota Radja Chinees-indisch Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kota Radja Chinees-indisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.