“Heerlijk buffet”

Kota Radja Chinees-indisch Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Beilen
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens week vakantie in omgeving, hier heerlijk gegeten, ontvangst was zeer vriendelijk door eigenaresse, we maakten gebruik van het buffet en kregen vooraf kroepoek met soep en op het einde kreeg je ook nog koffie/thee of een ijsje prijs/kwaliteit was perfect, als ik nog eens in de buurt ben kom ik zeker terug

Datum van bezoek: oktober 2017

23 april 2017 beoordeeld

Bij de Chinees vind ik het varkensvlees meestal erg droog. Dat was ook hier zo. Verder prima variatie aan gerechten gegeten met een gezelschap van vijf volwassenen. We kwamen niks tekort. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke behandeling.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Kota Radja Chinees-indisch Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kota Radja Chinees-indisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!