“Gezellig en informeel bij de Chinees”

Kota Radja Chinees-indisch Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 24 Restaurants in Beilen
23 april 2017 beoordeeld

Bij de Chinees vind ik het varkensvlees meestal erg droog. Dat was ook hier zo. Verder prima variatie aan gerechten gegeten met een gezelschap van vijf volwassenen. We kwamen niks tekort. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke behandeling.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Kota Radja Chinees-indisch Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kota Radja Chinees-indisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.