An4465
Gent, België

Super ontdekking, heerlijk verblijf

Beoordeling van Hotel Domus
5,0 van 5 bollen27 feb 2022 beoordeeld
We hebben afgelopen weekend overnacht in dit hotel en waren bijzonder aangenaam verrast door de uitstekende eerder "bijzondere" service. De gastvrouw is echt bijzonder en doet werkelijk alles om de gasten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het decor van het hotel is mooi, kamers zijn smaakvol ingericht net, ruim en goed onderhouden. Alles is aanwezig. Het ontbijt was heel goed. De service weer uitstekend. We reizen graag en veel en verblijven ook voor het werk regelmatig op hotel en hebben zelden zo een goede service gezien. Een echte aanrader om hier eens te verblijven. Wij gaan zeker nog eens terug!
Datum van verblijf: februari 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
Word beloond met One Key
    10.2 km van Hotel Domus
    Zwembad
    Meer hotels in Boom bekijken
    Beoordeeld op 11 november 2021 via mobiele applicatie

Schitterende service van een supervriendelijke dame. Zonder probleem een vroeg ontbijt voorzien met alles erop en eraan. Er werden ook onmiddellijk voorstellen gedaan om ergens te eten en te drinken, en mevrouw maakte met plezier de nodige reservatie. Zeer mooie kamer ook.

Datum van verblijf: november 2021
    Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Eerste maal in hotel domus op aanraden van de firma we we soms voor werken. Klein hotel zeker zijn 4* waard, goed ontvangst, geen te overlastgevende papierwinkel, volle vertrouwen, mooie kamers die zeer aangenaam rustig en net zijn. Bij ontbijt een persoonlijke benadering en alles wat je wenst aanwezig!
    Komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2019
    Beoordeeld op 23 juli 2018

Aangezien we voor het werk in Boom zitten, een zeer goed gelegen hotel!
    Aangename ruime kamers, zeer goed bed, leuke badkamer, vriendelijk onthaal!
    Geen vraag is hen teveel! zeer goed!
    Leuke tuin om savonds in te zitten.
    Rondom het hotel eetgelegenheden genoeg.

Datum van verblijf: juni 2018
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Een aantal keer hier nu voor zaken geslapen en het hotel is top! Vriendelijke service, goede bedden, fijne rainshower en top ontbijt in de morgen met een persoonlijke touch!! Kom absoluut nog veel vaker terug!!

Datum van verblijf: november 2017
    Beoordeeld op 21 augustus 2017

Mijn vrouw had een verrassingsweekend voor me geregeld. Ze had het niet beter kunnen regelen. Iets te vroeg waren we in dit leuke hotel met zeer goed personeel.
    Mooie fijne kamer alles in huis tot de puntjes verzorgd. Goeie tip voor een lunchadres op loop afstand. Top avond gehad en daarna heerlijk geslapen. volgende ochtend vriendelijk en vooral smaakvol verzorgd ontbijt. ECHT een aanrader.

Kamertip: Alles zeer verzorgd
    Datum van verblijf: augustus 2017