chris
Brugge, België

Perfecte service

Beoordeling van Hotel Domus
5,0 van 5 bollen11 nov 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Schitterende service van een supervriendelijke dame. Zonder probleem een vroeg ontbijt voorzien met alles erop en eraan. Er werden ook onmiddellijk voorstellen gedaan om ergens te eten en te drinken, en mevrouw maakte met plezier de nodige reservatie. Zeer mooie kamer ook.
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
Word beloond met One Key
    10.6 km van Hotel Domus
    Fitnesscentrum
    Meer hotels in Boom bekijken
    Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Eerste maal in hotel domus op aanraden van de firma we we soms voor werken. Klein hotel zeker zijn 4* waard, goed ontvangst, geen te overlastgevende papierwinkel, volle vertrouwen, mooie kamers die zeer aangenaam rustig en net zijn. Bij ontbijt een persoonlijke benadering en alles wat je wenst aanwezig!
    Komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2019
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 23 juli 2018

Aangezien we voor het werk in Boom zitten, een zeer goed gelegen hotel!
    Aangename ruime kamers, zeer goed bed, leuke badkamer, vriendelijk onthaal!
    Geen vraag is hen teveel! zeer goed!
    Leuke tuin om savonds in te zitten.
    Rondom het hotel eetgelegenheden genoeg.

Datum van verblijf: juni 2018
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Een aantal keer hier nu voor zaken geslapen en het hotel is top! Vriendelijke service, goede bedden, fijne rainshower en top ontbijt in de morgen met een persoonlijke touch!! Kom absoluut nog veel vaker terug!!

Datum van verblijf: november 2017
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 21 augustus 2017

Mijn vrouw had een verrassingsweekend voor me geregeld. Ze had het niet beter kunnen regelen. Iets te vroeg waren we in dit leuke hotel met zeer goed personeel.
    Mooie fijne kamer alles in huis tot de puntjes verzorgd. Goeie tip voor een lunchadres op loop afstand. Top avond gehad en daarna heerlijk geslapen. volgende ochtend vriendelijk en vooral smaakvol verzorgd ontbijt. ECHT een aanrader.

Kamertip: Alles zeer verzorgd
    Datum van verblijf: augustus 2017
    Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier wij met vrienden van een brunch met champagne genoten.Mooi oud gebouw vroeger een klein klooster,nu mooi en modern ingericht,mooie kleine tuin in het centrum van boom,aangename service ,niet heel veel keuze voor de brunch maar heel goede kwaliteit en perfect opgediend,enig minpunt deze formule is alleen geldig per groep van zes personen.

Datum van verblijf: juli 2017