Philip D
Bissegem, België

Persoonlijke begroeting

Beoordeling van Hotel Domus
5,0 van 5 bollen19 mrt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Eerste maal in hotel domus op aanraden van de firma we we soms voor werken. Klein hotel zeker zijn 4* waard, goed ontvangst, geen te overlastgevende papierwinkel, volle vertrouwen, mooie kamers die zeer aangenaam rustig en net zijn. Bij ontbijt een persoonlijke benadering en alles wat je wenst aanwezig!
Komen zeker terug
Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
  • Expedia.com
  • Tripadvisor
  • Expedia.com
8.5 km van Hotel Domus
Gratis parkeren
Vue partiale sur le restaurant
  • eDreams
8.1 km van Hotel Domus
Meer hotels in Boom bekijken
Beoordeeld op 23 juli 2018

Aangezien we voor het werk in Boom zitten, een zeer goed gelegen hotel!
Aangename ruime kamers, zeer goed bed, leuke badkamer, vriendelijk onthaal!
Geen vraag is hen teveel! zeer goed!
Leuke tuin om savonds in te zitten.
Rondom het hotel eetgelegenheden genoeg.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Een aantal keer hier nu voor zaken geslapen en het hotel is top! Vriendelijke service, goede bedden, fijne rainshower en top ontbijt in de morgen met een persoonlijke touch!! Kom absoluut nog veel vaker terug!!

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Mijn vrouw had een verrassingsweekend voor me geregeld. Ze had het niet beter kunnen regelen. Iets te vroeg waren we in dit leuke hotel met zeer goed personeel.
Mooie fijne kamer alles in huis tot de puntjes verzorgd. Goeie tip voor een lunchadres op loop afstand. Top avond gehad en daarna heerlijk geslapen. volgende ochtend vriendelijk en vooral smaakvol verzorgd ontbijt. ECHT een aanrader.

Kamertip: Alles zeer verzorgd
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier wij met vrienden van een brunch met champagne genoten.Mooi oud gebouw vroeger een klein klooster,nu mooi en modern ingericht,mooie kleine tuin in het centrum van boom,aangename service ,niet heel veel keuze voor de brunch maar heel goede kwaliteit en perfect opgediend,enig minpunt deze formule is alleen geldig per groep van zes personen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 april 2017

Zeer slecht ontbijt oud brood en uitgedroogde kaas ik had me er zeer aan verheugd maar het was een totale flop .ik moest iemand gaan zoeken om een 2de kopje koffie te krijgen .kortom het was een ontbijtje voor mijn verjaardag en ben zeer teleurgesteld

Datum van verblijf: april 2017