MvW72
Mijdrecht, Nederland

Wat een vriendelijke service!

Beoordeling van Hotel Domus
5,0 van 5 bollen9 nov 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een aantal keer hier nu voor zaken geslapen en het hotel is top! Vriendelijke service, goede bedden, fijne rainshower en top ontbijt in de morgen met een persoonlijke touch!! Kom absoluut nog veel vaker terug!!
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
Word beloond met One Key
    10.6 km van Hotel Domus
    Fitnesscentrum
    Meer hotels in Boom bekijken
    Beoordeeld op 21 augustus 2017

Mijn vrouw had een verrassingsweekend voor me geregeld. Ze had het niet beter kunnen regelen. Iets te vroeg waren we in dit leuke hotel met zeer goed personeel.
    Mooie fijne kamer alles in huis tot de puntjes verzorgd. Goeie tip voor een lunchadres op loop afstand. Top avond gehad en daarna heerlijk geslapen. volgende ochtend vriendelijk en vooral smaakvol verzorgd ontbijt. ECHT een aanrader.

Kamertip: Alles zeer verzorgd
    Datum van verblijf: augustus 2017
    Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier wij met vrienden van een brunch met champagne genoten.Mooi oud gebouw vroeger een klein klooster,nu mooi en modern ingericht,mooie kleine tuin in het centrum van boom,aangename service ,niet heel veel keuze voor de brunch maar heel goede kwaliteit en perfect opgediend,enig minpunt deze formule is alleen geldig per groep van zes personen.

Datum van verblijf: juli 2017
    Beoordeeld op 12 april 2017

Zeer slecht ontbijt oud brood en uitgedroogde kaas ik had me er zeer aan verheugd maar het was een totale flop .ik moest iemand gaan zoeken om een 2de kopje koffie te krijgen .kortom het was een ontbijtje voor mijn verjaardag en ben zeer teleurgesteld

Datum van verblijf: april 2017
    Beoordeeld op 13 februari 2017

In het centrum van het land vlak bij de invalswegen naar Mechelen en Antwerpen een rustige plek om te verblijven.
    Vriendelijke ontvangst, goed bed, en luxe badkamer.
    Avondmaaltijden op aanvraag en de keuzes zijn beperkt.
    Het hotel wekt echter samen met enkele restaurants op wandelafstand.

Datum van verblijf: februari 2017
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ik bezoek regelmatig onze Belgische vestiging in Boom.Prima hotel, ook voor Zakenlui!Vriendelijk onthaal.Goede ligging.
    Ruime kamer met bad en aparte douche.
    Alle voorzieningen die je van dit type hotel mag verwachten zij hier ook inderdaad aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2016
    Reistype: Reisde alleen