koekeloerusrups
Los Angeles, Californië

Feestje

Beoordeling van Hotel Domus
5,0 van 5 bollen21 aug 2017 beoordeeld
Mijn vrouw had een verrassingsweekend voor me geregeld. Ze had het niet beter kunnen regelen. Iets te vroeg waren we in dit leuke hotel met zeer goed personeel.
Mooie fijne kamer alles in huis tot de puntjes verzorgd. Goeie tip voor een lunchadres op loop afstand. Top avond gehad en daarna heerlijk geslapen. volgende ochtend vriendelijk en vooral smaakvol verzorgd ontbijt. ECHT een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2017
Kamertip: Alles zeer verzorgd
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
€ 1.072
  • Expedia.com
  • Trip.com
8.5 km van Hotel Domus
Gratis parkeren
Vue partiale sur le restaurant
8.1 km van Hotel Domus
7.9 km van Hotel Domus
Meer hotels in Boom bekijken
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier wij met vrienden van een brunch met champagne genoten.Mooi oud gebouw vroeger een klein klooster,nu mooi en modern ingericht,mooie kleine tuin in het centrum van boom,aangename service ,niet heel veel keuze voor de brunch maar heel goede kwaliteit en perfect opgediend,enig minpunt deze formule is alleen geldig per groep van zes personen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 april 2017

Zeer slecht ontbijt oud brood en uitgedroogde kaas ik had me er zeer aan verheugd maar het was een totale flop .ik moest iemand gaan zoeken om een 2de kopje koffie te krijgen .kortom het was een ontbijtje voor mijn verjaardag en ben zeer teleurgesteld

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017

In het centrum van het land vlak bij de invalswegen naar Mechelen en Antwerpen een rustige plek om te verblijven.
Vriendelijke ontvangst, goed bed, en luxe badkamer.
Avondmaaltijden op aanvraag en de keuzes zijn beperkt.
Het hotel wekt echter samen met enkele restaurants op wandelafstand.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ik bezoek regelmatig onze Belgische vestiging in Boom.Prima hotel, ook voor Zakenlui!Vriendelijk onthaal.Goede ligging.
Ruime kamer met bad en aparte douche.
Alle voorzieningen die je van dit type hotel mag verwachten zij hier ook inderdaad aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn groot genoeg met een goed bed. Onze kamer was wel vrij donker en er is geen airco. Badkamer was ok, schimmel op de tegelvoegen en de wc was niet goed gekuisd maar voor de rest ok. Er was wel slechts 1 grote handdoek en 1 badjas in onze 2 persoonskamer. Het ontbijt is simpel maar best ok.

Datum van verblijf: juni 2016