Ivette D
Boom, Antwerpen, Belgium

Ontbijt

Beoordeling van Hotel Domus
1,0 van 5 bollen12 apr 2017 beoordeeld
Zeer slecht ontbijt oud brood en uitgedroogde kaas ik had me er zeer aan verheugd maar het was een totale flop .ik moest iemand gaan zoeken om een 2de kopje koffie te krijgen .kortom het was een ontbijtje voor mijn verjaardag en ben zeer teleurgesteld
Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Bezocht met vrienden
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
  • Agoda.com
    10.6 km van Hotel Domus
    Fitnesscentrum
    Meer hotels in Boom bekijken
    Beoordeeld op 13 februari 2017

In het centrum van het land vlak bij de invalswegen naar Mechelen en Antwerpen een rustige plek om te verblijven.
    Vriendelijke ontvangst, goed bed, en luxe badkamer.
    Avondmaaltijden op aanvraag en de keuzes zijn beperkt.
    Het hotel wekt echter samen met enkele restaurants op wandelafstand.

Datum van verblijf: februari 2017
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ik bezoek regelmatig onze Belgische vestiging in Boom.Prima hotel, ook voor Zakenlui!Vriendelijk onthaal.Goede ligging.
    Ruime kamer met bad en aparte douche.
    Alle voorzieningen die je van dit type hotel mag verwachten zij hier ook inderdaad aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2016
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn groot genoeg met een goed bed. Onze kamer was wel vrij donker en er is geen airco. Badkamer was ok, schimmel op de tegelvoegen en de wc was niet goed gekuisd maar voor de rest ok. Er was wel slechts 1 grote handdoek en 1 badjas in onze 2 persoonskamer. Het ontbijt is simpel maar best ok.

Datum van verblijf: juni 2016
    Beoordeeld op 19 februari 2016

Een rustige overnachting in het centrum van Boom. Echt geslaagd, proper, en een goed ontbijt. Alles wat nodig was voor een fijne nacht na een avondwandeling langs de Ruppel. Ook de veilige binnenkoer voor de auto was een opluchting, want de straatkant is steeds vol geparkeerd.

Kamertip: achterzijde is straat- en autovrij qua geluid
    Datum van verblijf: februari 2016
    Beoordeeld op 19 januari 2016 via mobiele applicatie

In Boom, ondertussen wereldberoemd dankzij Tomorrowland festival, ligt een klein Boutique hotel dat absoluut een bezoekje waard is! Een gezellig stijlvol hotel met een top service.
    Een aanrader van formaat aan een meer dan eerlijke prijs. Fantastisch ontbijt inbegrepen in de kamerprijs en privé parking voor een zeer democratische prijs. Op nog geen 20km van Antwerpen is dit hotel zeker de moeite waard en in de zomer de ideale locatie voor een korte fietsvakantie!

Datum van verblijf: januari 2016