Stef r

Werken in Boom

Beoordeling van Hotel Domus
4,0 van 5 bollen11 okt 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik bezoek regelmatig onze Belgische vestiging in Boom.Prima hotel, ook voor Zakenlui!Vriendelijk onthaal.Goede ligging.
Ruime kamer met bad en aparte douche.
Alle voorzieningen die je van dit type hotel mag verwachten zij hier ook inderdaad aanwezig.
Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze rustige gastenkamer bestaat uit een kleine leefruimte en een slaapkamer op het mezzanine gedeelte (steil trapladdertje). Naast de kamer bevindt zich je eigen moderne badkamer.
1.4 km van Hotel Domus
    10.1 km van Hotel Domus
    Bar/lounge
    Meer hotels in Boom bekijken
    Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

De kamers zijn groot genoeg met een goed bed. Onze kamer was wel vrij donker en er is geen airco. Badkamer was ok, schimmel op de tegelvoegen en de wc was niet goed gekuisd maar voor de rest ok. Er was wel slechts 1 grote handdoek en 1 badjas in onze 2 persoonskamer. Het ontbijt is simpel maar best ok.

Datum van verblijf: juni 2016
    Beoordeeld op 19 februari 2016

Een rustige overnachting in het centrum van Boom. Echt geslaagd, proper, en een goed ontbijt. Alles wat nodig was voor een fijne nacht na een avondwandeling langs de Ruppel. Ook de veilige binnenkoer voor de auto was een opluchting, want de straatkant is steeds vol geparkeerd.

Kamertip: achterzijde is straat- en autovrij qua geluid
    Datum van verblijf: februari 2016
    Beoordeeld op 19 januari 2016 via mobiele applicatie

In Boom, ondertussen wereldberoemd dankzij Tomorrowland festival, ligt een klein Boutique hotel dat absoluut een bezoekje waard is! Een gezellig stijlvol hotel met een top service.
    Een aanrader van formaat aan een meer dan eerlijke prijs. Fantastisch ontbijt inbegrepen in de kamerprijs en privé parking voor een zeer democratische prijs. Op nog geen 20km van Antwerpen is dit hotel zeker de moeite waard en in de zomer de ideale locatie voor een korte fietsvakantie!

Datum van verblijf: januari 2016
    Beoordeeld op 12 december 2014 via mobiele applicatie

Vlakbij Antwerpen en vlakbij Brussel. Een lekker kneuterig provincie plaatsje waar het overheerlijk vertoeven is bij Hotel Domus midden in het centrum. Voldoende keus om 'op' restaurant te gaan en ook café's naar believen. Goed bed om 's morgens verkwikt weer op te staan ...

Datum van verblijf: november 2014
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 23 november 2014

Een zeer mooi familie hotel met een goede persoonlijke services, lekkere bedden en een zeer goed ontbijt. De kamers zijn van hoge kwaliteit met mooi details. Met de taxi is Antwerpen prima te bereiken. Bij een volgend bezoek zal ik dit hotel zeker overwegen.

Datum van verblijf: november 2014