“Teleurstelling”
Beoordeling van Beukenhof

Beukenhof
Geclassificeerd als nr. 18 van 20 Restaurants in Boom
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de betere recensies waren de verwachtingen gewoontjes maar wat is de teleurstelling groot! Verkeerde bestelling gekregen, dure supplement voor frietjes die te lang gebakken waren, obers die geen tafels kunnen indekken… Een steak vragen die medium gebakken is zonder bloed en dan een bloederige steak voorgeschoteld krijgen… Stoofvlees en Vol au vent waren wel oké enkel kleine porties dus geen plek voor middelmatige tot grote eters….

Datum van bezoek: augustus 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening liet te wensen over, zeer lang moeten wachten.
Groot deel van het terras zat met lege glazen te wachten…
Ook het eten was fout gelopen, vlees van mijn man was koud.
Voor ons echt een teleurstellend bezoek
Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Datum van bezoek: juni 2021
27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag nog te vieren , hadden mijn ouders een etentje geregeld in het Beukenhof. Mooi zitten binnen en erg gezellig ingericht. De bediening was vriendelijk, maar chaotisch. Blijkbaar waren er 2 personeelsleden ziek, wat uiteraard een verklaring kan zijn. Het eten was lekker, de wijn mocht koeler. Waterglazen werden verwijderd aan het begin van de avond, waardoor je of water of wijn kon drinken.
We dachten onze consumptie cheques te kunnen gebruiken wegens reclame op de deur van Monizze (en vermelding op diens website van dit restaurant ), maar deze cheques werden toch niet aanvaard. Dat was wel jammer.

Datum van bezoek: juni 2021
18 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 3de keer, een fijne ervaring. Super goede bediening. Enkel de drank niet zo koud genoeg. Maar aan genaamd zitten terras en parking.

Datum van bezoek: juli 2021
14 september 2020 beoordeeld

Dit weekend voor de vijfde keer gaan eten in Beukenhof sinds de heropening.
Behalve de eerste keer liep er telkens iets fout.

Was het niet het lange wachten, dan was het de kwaliteit of de grootte van de porties die te wensen overliet.

Bij klachten tegen het bedienend personeel hierover krijg je als standaardantwoord dat ze het zullen doorgeven aan de keuken. Compensatie of correctie kan je naar fluiten.

Vorige zaterdag waren we op hun vraag ruim voor reserveringsuur aanwezig maar toch moesten we drie kwartier wachten op het voorgerecht en nogmaals een uur later kwam het hoofdgerecht. Toen ik mijn laatste sliptongetje omdraaide bevond er zich een groene vlek doorheen het visvlees wat me de hele avond met schrik voor voedselvergiftiging opgezadeld heeft. Ik heb dit gemeld met de standaardreactie als gevolg.

Dit restaurant heeft voldoende kansen gekregen, voor ons hoeft het niet meer.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Beukenhof bekeken, bekeken ook

In Beukenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.